Alaberto

Op zeer korte termijn beschikbaar een 4-tal kamers op de begane grondverdieping aan de Oosterhamrikkade te Groningen. Vlakbij het centrum en het UMCG, met een mooi uitzicht aan de voorzijde op o.a. de Kapteynbrug en de Oosterkerk.

Het pand is onlangs volledig verbouwd tot kamerbewoning, met een ruime gemeenschappelijke keuken, royale badkamer, 4 kamers van resp. 18, 16, 15,5 en 16 m2. De hele woning is voorzien van een nieuwe laminaatvloer. Verder aanwezig een grote koelvrieskast, heteluchtoven, vaatwasser en in de badkamer een wasmachine-droger combinatie, alles splinternieuw. Ook op iedere kamer een tv-internet-aansluiting.

De kale huurprijzen zijn resp. € 285, € 263, € 275 en € 285. Aan servicekosten etc. is er nog ongeveer € 100 per maand verschuldigd. Vanaf 1 juli a.s. beschikbaar.

Voor verder contact: Wim Groothuis 06-53811756 of: wim_grandemaison@hotmail.com

HEUUJJJJ OH KADEEEE

Jaapie Smulpaapie Vecht

Zelfde prijzen als de boot, al hebben wij 4,5, 6, 8 en 8 m².
Sowieso aanrader dus!

Goed emailadres heeft meneer Wim

Jaapie Vecht schreef: Zelfde prijzen als de boot, al hebben wij 4,5, 6, 8 en 8 m². Sowieso aanrader dus!

Zijn kale huurprijzen he

Jaapie Smulpaapie Vecht
Shirokii schreef:
Jaapie Vecht schreef: Zelfde prijzen als de boot, al hebben wij 4,5, 6, 8 en 8 m². Sowieso aanrader dus!

Zijn kale huurprijzen he

Nee, mijn kale prijs is 200 :P

Jaapie Vecht schreef:
Shirokii schreef:
Jaapie Vecht schreef: Zelfde prijzen als de boot, al hebben wij 4,5, 6, 8 en 8 m². Sowieso aanrader dus!

Zijn kale huurprijzen he

Nee, mijn kale prijs is 200 :P

Dus niet zelfde prijzen als boot

JøhnDylån

Jacob is soms een beetje dom

Jaapie Smulpaapie Vecht

ik had geen zin meer om te reageren