Rinze schreef: Ik begin ernstig te twijfelen aan de betrouwbaarheid van Herbsgarden. Ik heb namelijk marjolein nog nooit kunnen betrappen op het gebruik van smilies in haar posts. marjoleins schrijfstijl lijkt wel verdacht veel op die van Herbsgarden...

Wanneer Marjolein vol trots bij mij komt melden dat ze haar tiende post heeft gedaan mét smilies, kun je er wel vanuit gaan dat het Marjolein wel degelijk zelf was....

Ha Rinze, ik post niet vaak idd, maar dit kan ik toch echt even niet laten.Trouwens Koopa gebruikt ook smiles! Terechte twijfels dus van Herbsgarden...

Herbsgarden

Bovendien zou ik niet durven te frauderen met Marjoleins account, dan krijg ik geheid ruzie hier in Huize Goeverneur. Terug on-topic: behalve Marjolein heeft Jurrian inmiddels ook gereageerd. Aangezien Marjoleins voorkeur uit lijkt te gaan naar een tweede stemming te en Jurrian meer van een staatsgreep houdt, is Jurjens standpunt aangaande een tweede stemming doorslaggevend binnen de TBS. Het wachten is dus op zijn visie en natuurlijk op een verklaring voor zijn leugen.

Mijn leugens zijn bijzonder prikkelend en concreet, dat kun jij niet ontkennen.
Wat betreft mijn standpunten; tja,
Als een soort fractiedicipline moet ik mij achter de mening van amice Koopa scharen. Hij bestuurt namelijk de TBS. En zoals u allen weet: Amice Koopa stuurt zeker niet onaardig.

vanDijk schreef: Amice Koopa stuurt

Volgens mij is dat het hele probleem.

Ja hoor, er kan nog veel meer zout in de wonden... ;)

mm ik had de rest nog niet gelezen. Beetje open deur..

ik overwoog een post met heel veel niet zo aardige dingetjes, maar dat zou mijn betrouwbaarheid als enthousiast TBSer ernstig schaden...

Ga er maar van uit dat ik over het algemeen vrij aardig stuur, alleen dat ik af en toe iets te enthousiast ben