Koning Drietand

Op Koninginnedag kunnen we gaan hakken op de Vismarkt, want T-Spoon komt langs. Dus Keep on Smiling and Raving en alles komt goed. Wie gaat ook?

Zaterdag 30 April 2011
Royal QueensDay @ de Vismarkt | Groningen
Gratis Entree | Aanvang 12.00 uur

Programma:

Disco:
DJ Oortje
Marian live
Sandy's Soul Train live

'80/'90:
DJ J Nasty
T Spoon live

Dance:

Ruell
DJ Roog
Deep 'n Soul vs Rakim

Haha Fre, lijkt wel alsof je in de relaxte-evenementen-commissie zit :) Lijkt me leuk om naar toe te gaan, zet me maar op 't lijstje.

Frederik is de Nachtburgemeester van de GSV. En als hij dat nog niet is, dan hij dat moeten worden.

is T spoon niet ook van sex on the beach? Vreemde voorkeuren voor muziek heb je :roll:

Koning Drietand
imhotep schreef: is T spoon niet ook van sex on the beach? Vreemde voorkeuren voor muziek heb je :roll:

Misschien gaat het wel over na het trouwen, dan mag dat toch? Hooglied is daar ook lofgedicht op.

Als ik zaterdag in Groningen ben wil ik misschien ook wel mee

T-Spoon doet toch ook wel 's wat met die lui van lonely island?? I'm on a boat als ik me goed herinner. Als ik besluit in Groningen te blijven ben ich dabei!

Dijkio schreef: T-Spoon doet toch ook wel 's wat met die lui van lonely island?? I'm on a boat als ik me goed herinner. Als ik besluit in Groningen te blijven ben ich dabei!

Haha Mark toch :') Dat is T-Pain die je bedoelt.

En als het een grap was waar ik net ingetrapt ben; well played.

imhotep schreef: is T spoon niet ook van sex on the beach? Vreemde voorkeuren voor muziek heb je :roll:

Fre probeerde dat net nog heel slim te omzeilen in de eerste post, gooi jij met je grove muil het s-woord er gelijk weer in. Maar dat klopt ja. Ik heb nog even op yt gezocht maar kon geen 'clean' version voor je vinden.

Desondanks een topinitiatief. Ben benieuwd of ze het nog een beetje kunnen.

om 17:15 is dit vanmiddag, moest ik ff van Fre zeggen. Eerstejaars verplicht te komen

Rolv schreef: om 17:15 is dit vanmiddag, moest ik ff van Fre zeggen. Eerstejaars verplicht te komen

oh chill, ik dacht dat ik het al gemist had :)

T-Spoon was awesome :D

Koning Drietand

Zo ontzettend vet. Hopelijk treden ze binnenkort in de buurt wat langer op.

Het was verschrikkelijk, ik hoop dat ze nooit meer komen.

Koning Drietand

Oh dat komt even slecht uit. Ik heb ze net geregeld voor je bruiloft. Ze gaan ... on the beach zingen tijdens het ja woord. Sorry.

gaat de huwlijksreis dan ook naar de bahamas?