Tony

He lekkere GSV'ers in de zon!

Ik zit nu heel alleen in de kelder van het Heymansgebouw te wachten op proefpersonen die voor mij een vragenlijst van 20 minuten willen invullen. We hebben heel hard proefpersonen nodig!

Zit je dus in het NP en verveel je je even, kom dan langs op de psychologiefaculteit en bezoek mij in de kelder, kamer 164b. Je krijgt dan vanavond een biertje of iets anders van me voor de moeite. Alsjeblieft, heb medelijden!! Vanmiddag zitten we hier tot een uur of 4, volgende week van dinsdag tot en met vrijdag van 9 tot 5.

xoxo

bump

BerniceSmit

Kun je gewoon willekeurig binnenvallen? Dan kom ik wel even langs!

Ja dat kan!!! Tof dat je hierheen komt!

Please peoples kunnen jullie vandaag of morgen nog langskomen? Zou superrelaxt zijn, we schieten niet op met die proefpersonen. Dus als je toch in de buurt bent...

Herbsgarden

Het duurt echt niet lang en is best leuk, je wordt ook nog beetje aan denken gezet enzo. Gewoon doen, als je tijd hebt!

Paula Lunenborg

Is het vrijdag ook nog?

Vrijdag kan helaas niet meer, want de faculteit gaat heel vroeg dicht. Vandaag tot 13 uur zit ik er, maar je kan tot 16 langskomen!

Ha! Andrea zit hier nu, wie volgt?

En Simeon zit nu te zwoegen! Meer belangstellenden?

Ik kom volgende week wel een keer langs.

Paula Lunenborg

Wil je even zeggen wanneer het deze week kan; als het lukt kom ik dan graag even langs hoor!

Deze week kan je waarschijnlijk terecht in de Bloemstraat! Maar details volgen nog, we zitten in ieder geval niet meer in het Heymansgebouw! x