JP.

Een bescheiden droom van Julian en naastgetekende is vanmiddag uitgekomen, door het tekenen van een contract voor een oefenruimte bij de Stedelijke Muziekschool.

Het plan is om aldaar twee uren per week te gaan kijken en luisteren wat de mogelijkheden zijn om een bandje (bentje) op poten te zetten. Julian zal daarbij zijn basgitaar ter hand nemen, en ik zal met wat veredelde spatels op een drumstel gaan hengsten. Verder heeft Marrita aangegeven haar stembanden wel ter beschikking te willen stellen, en er zijn ook al wat gitaristen gepolst.

Om de boel compleet te maken zijn we sowieso nog op zoek naar een toetsenist, maar mensen die wat anders bespelen en zin hebben om dit in bandverband te doen, zijn uiteraard ook welkom.
De muziekstijl die we willen gaan spelen moeten we nog een beetje gaan uitvogelen, dus wat dat betreft kan het nog alle kanten op.

Naast de ruimte die we tot onze beschikking hebben, voorziet de muziekschool ook in gitaren, versterkers, piano's, keyboards, een drumstel, een zang-installatie, en allerhande apparatuur. Kortom, vette shit.

Dus als je zin hebt om je muziekskills toe te passen en uit te breiden, dan horen we het graag!

Het is wel mooi dichtbij, maar helaas kan ik alleen triangel spelen. In ieder geval wel super dat jullie dit gaan doen. Veel succes!

JP. schreef: op zoek naar een toetsenist

Talent te over!

Enorm tof idee.
Ik kan wel een beetje pingelen op een keyboard... (in ieder geval beter dat de foto)
alleen ik weet niet wanneer jullie willen spelen enzo... Aangezien ik niet vaak in stad ben, vrees ik dat ik alleen savonds kan...

Hé lui, hoe was het vrijdag? Sorry dat ik niet langs ben gekomen, maar jullie hebben je vast wel vermaakt :wink:

vlg velvis bestaan jullie nog. kwil eigenlijk wel een x mee-jammen. gewoon voor de fun, als dat niet erg is, lijkt me tof

Hee Jeroen, we bestaan idd sinds kort weer. Natuurlijk mag je een keer meejammen! Ik zal wel even laten weten wanneer we volgende week weer gaan oefenen. Lijkt me tof!