JPV

Ben benieuwd, wat vinden jullie nou volksverlakkerij, oplichterij, onbeschaamd, niet te geloven?

ik heb alvast een voorbeeldje van kamernet.nl:

Kamer Jozef Israëlsstraat,
5m2!
gedeelde woonkamer 10m2
... €275,-...

Vriend Niels

Dat is helemaal geen rare prijs voor twee kamers in de mooiste en beste straat van Groningen. Kwestie van een hele grote vraag en een klein aanbod.

Maar dat is het punt, je krijgt ze niet alletwee... Wat van jou is, is een kamertje van 5 m2. De rest is 'bruikleen'

Enne 'mooiste straat'? :lol:
Niet te voorspelbaar hè... :wink:

Vriend Niels

Ach die kamers zijn toch niks voor jou, je had de vorige keer een uur nodig om uberhaupt de straat te vinden...

Idd, dat er ook nog 'ns bij...8)

de volgende keer ga ik lopen of fietsen :D

JI Straat, The place to be!!

Vriend Niels
ARD schreef: JI Straat, The place to be!!

My nigger!!

Voor de juiste beeldvorming maar even de gehele tekst van het aanbod:

Kamernet schreef: Groningen, Jozefisraelstraat 15 m2 - ? 275 Incl. Onbepaalde tijd, beschikbaar per 1-5-2005 Ik zoek 2 mensen die samen een woonkamer willen delen. je hebt dan allebei een aparte slaapkamer van ieder zo'n 5 m2. de woonkamer is zo'n 10 a 12 m2. (een ruime kamer dus. je betaald dan 275 pp. er wonen verder nog 3 anderen in het huis. dit zijn leuke mensen die lekker relax zijn en niet zo moeilijk doen. er zijn 2 keukens en 2 wc's aanwezig. de douche word door iedereen gebruikt. het is in een mooie gezellige straat met een slijter en een buurtsuper op de hoek.

't Lijkt niet goedkoop. Maar om het nou verlakkerij te noemen... Ik denk dat deze verhuurder z'n kamertjes wel kwijtraakt. Inderdaad een kwestie van vraag en aanbod.

Dankjedankje voor het gehele stuk tekst.:)
Ik weet wel zeker dat deze verhuurder binnen no time huurders heeft gevonden, maar dat wil nog niet zeggen dat de prijs-kwaliteit verhouding klopt...
Vandaar dit topic.

Jij ook nog lid van Kamernet? :D

Infamous angel

Voor dat zelfde geld heb je een kamers in het centrum en dan de zelfde oppervlakte helemaal voor jezelf.
Verder is het ook maar de vraag of je met het punten-systeem voor kamerverhuur op het zelfde uitkomt.
Kan best zijn dus, dat vraag en aanbod, maar het is enorm uitbuiten van de slechte situatie.

Iceman schreef: Voor dat zelfde geld heb je een kamers in het centrum en dan de zelfde oppervlakte helemaal voor jezelf.

:D iid. bijv:

Kamernet schreef: Groningen, Nwe Boteringestraat 16 m2 - € 200 Incl. Onbepaalde tijd, beschikbaar per 1-5-2005 Groningen, Hartje Centrum 30 m2 - € 280 Incl. Onbepaalde tijd, beschikbaar per 16-4-2005

of gewoon in dezelfde Jozef Israëlsstraat:

Groningen, Josef Israelsstraat
20 m2 - € 205,- incl.
Tijdelijk, van 1-5-2005 tot 1-10-2005

Vriend Niels
Simon schreef:
Kamernet schreef: Groningen, Jozefisraelstraat 15 m2 - ? 275 Incl. Onbepaalde tijd, beschikbaar per 1-5-2005 mooie gezellige straat met een slijter en een buurtsuper op de hoek.

Die buurtsuper is reuzehandig en er werken hele lieve mensen! De Casper is zijn naam.

Gezellig en knus, de Casper dus!