Carloz

Ik kreeg het volgende bericht binnen via webcie@gsvnet.nl, met het verzoek om dat als nieuws te plaatsen, dus bij deze:

Donderdag 28 april is er weer een toerustingsavond georganiseerd door StudentLife.

Spreker van deze avond is Ds. Hofland van de chr. geref kerk. Hij zal het met ons hebben over ZIEN & GELOVEN. Op deze avond willen we met elkaar nadenken over het belang van een radicale omkering naar Jezus, maar ook over Gods wijsheid en waarheid die voor zoveel mensen vandaag nog in Groningen verborgen is. Dit alles naar aanleiding van Matheus 11. Iedereen is van harte welkom.

Plaats: Aquamarijnstraat 453
Tijd: 19.30-21.00

Groet, Marc Dijksterhuis

marcdijksterhuis@mail.com

PS: We willen u erop wijzen dat u op deze dag de keuze heeft tussen deze toerusting, en over homeopatie.

Hartstikke mooi. Er is echter ook een sooslezing. Spreker van deze avond is drs. Baardman van Heerenveen. Hij zal het met ons hebben over HOMEOPATHIE.

Reinier, je vergat het: 'en iedereen is van harte welkom.' Dat gaat je stemmen kosten. Als ik eerlijk ben, voel ik meer voor het bovenste.

Voor de sooslezing zijn GSV'ers en geinterresseerden van harte welkom.

Ik bedoel, ik vind homeopathie gewoon niet zo interessant. Dan ga ik wel een keer Discovery Channel kijken. Of heeft Baardman echt iets toe te voegen?

Koning David

Natuurlijk heeft hij wat toe te voegen! Het is de vader van Marlies en hij is een keer teveergeefs en een keer met succes naar de lezing van Willem Jan Otten geweest.

Ik zou zeggen dat die sooslezing prioriteit heeft, om het simpele feit dat dat wél een GSV-activiteit is. Volgens mij is het dus niet gewenst dat deze toerustingsavond bij Extern Nieuws staat.
(Daarnaast lijkt de sooslezing me veel leuker...)

Het is misschien een discussiepunt of het wel of niet bij extern nieuws moet; maar hij staat er nu, en blijft er ook. Misschien is het goed om daar een peiling over te houden voor toekomstige (vergelijkbare) gevallen.

Ik vind zelf dat GSV-ers hierover zelf wel kunnen kiezen (en heb 't daarom ook extern geplaatst), maar als anderen er anders over denken, is het goed om daarover eens van gedachten te wisselen. In een ander topic dus; hier mag het verder gaan over alleen de toerusting van Ds. Hofland. De Ovcie heeft een eigen topic, en hier dus graag niet de discussie over wel of niet bij extern nieuws...

Kevin Hofland, goeie domiae!!

ARD schreef: Kevin Hofland, goeie domiae!!

Uhm... Kevin Hofland is ongetwijfeld een goeie dominee (al ken ik hem niet) maar op deze toerustingsavond spreekt volgens mij domi Marco Hofland... :wink:

Misschien dat hij Kevin meeneemt maar dat denk ik niet. Bij PSV speelt hij ook al een tijdje niet meer.

Ik hoop dat het een interessante avond wordt.