Dafne

Beste GSV'ers!

Ik ben op zoek naar deelnemers voor mijn afstudeeronderzoek. Jongens en meiden tussen de 18 en 25 jaar die het afgelopen half jaar een verbroken relatie hebben meegemaakt hebben nu de kans om een fMRI hersenscan mee te maken! De vergoeding voor dit onderzoek is 20 euro. Criteria: 18-25 jaar, Westers, rechtshandig, heteroseksueel, recent verbroken relatie die minimaal een half jaar heeft geduurd, voor vrouwen: hormonale anticonceptie. Het onderzoek duurt ongeveer 2 uur waarvan je een deel vragenlijsten invult en een deel in de fMRI scanner ligt. Heb je interesse of ken je mogelijke geïnteresseerden? Mail dan vooral naar onderzoekverbrokenrelatie@gmail.com.

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes,
Dafne

Ben je een collega van Lisa?

Hee, dit stond een keer in de Quest, dat ze hierna onderzoek deden in Groningen. Grappig.
Helaas val ik buiten de doelgroep..

Daarkan je zelf verandering in brengen Jos.

Ja, ik ben inderdaad een collega van Lisa!

Waarom mogen linkshandigen niet meedoen? Discriminatie!

Ursa schreef: Waarom mogen linkshandigen niet meedoen? Discriminatie!

amen! discriminisme!

Elsa schreef:
Ursa schreef: Waarom mogen linkshandigen niet meedoen? Discriminatie!

amen! discriminisme!

wou je anders meedoen?

Neuh ik ben gewoon links-extremistisch.

Elsa schreef: Neuh ik ben gewoon links-extremistisch.

haha dikke +1

Ursa schreef: Waarom mogen linkshandigen niet meedoen? Discriminatie!

Harm, je valt ook buiten de leeftijdscategorie..

De hersenen van linkshandigen schijnen anders te werken dacht ik en aangezien er meer rechtshandigen zijn dan linkshandigen zijn wij altijd de dupe bij dit soort dingen.

Belachelijk, heb laatst nog een documentaire gezien over het 'ontstaan' van 'linkshandigheid'. Reuze interessant.

Ja ik ook. Het ging erover dat iedereen die links was eigenlijk een tweeling was, alleen dan het spiegelbeeld van elkaar, schijnt voor te komen. En dat vervolgens dat de tweede zygote al vroeg verloren is gegaan ofzo. Heel bizarre theorie.

Weet jij die naam nog van die docu Charlotte?

Ik heb het gezien in "In the womb" en dan the twins, triplets and quadruplets versie.

Sorry voor de linkshandigen! Het is simpelweg omdat we de deelnemers zo vergelijkbaar mogelijk willen hebben en linkshandigen kunnen inderdaad hersenfuncties anders verdeeld hebben over hun brein.

Ik wou graag even vermelden dat we genoeg vrouwelijke deelnemers hebben voor dit onderzoek. Naar jongens zijn we nog steeds op zoek, dus als je voldoet aan de criteria, doe dan alsjeblieft mee! Bedankt alvast!!

Ja en dan weer blijkt dat vrouwen liefdesverdriet hetzelfde ervaren als fysieke pijn maar mannen niet want wat zijn we ook ongevoelige horken, bla, bla. Mij niet gezien.

Haha dikke like