JP.

Lieve Webcie (behalve Knapper),

Vandaag is er zonder mijn toestemming door een lid van uw clubje gerommeld met een post van mijn hand. Hierbij is de creatieve inbreng van mijn kant op dusdanig brute wijze verminkt, dat ik mij genoodzaakt zie hier een klacht over in te dienen.

Het is aan u te onderzoeken wie voor deze misselijke actie verantwoordelijk is. Ik vertrouw erop dat u de middelen en hersenen in huis hebt om dit mysterie op te helderen, en de dader een gepaste tik op de vingers te geven.

Met vriendelijke groet (behalve voor Knapper) verblijf ik,

Jean

P.s. Voor de mensen die hier informatie over hebben maar bang zijn voor de dader, is er een anonieme klik-poll in het leven geroepen.

maar wat je verder met dit topic wilt is mij onduidelijk, ik kan je gewijzigde post niet weer terugzetten, en het antwoord van de poll laat weinig ruimte voor andere verdachtmaking... :?

Wat is er geberud dan?

ja, waar heb je het over?

Zelfs ik wordt nu nieuwsgierig....... :D

Jean niet zo zeuren hoor.......
waar gaat het over trouwens????

Infamous angel
Jean schreef: Het is aan u te onderzoeken wie voor deze misselijke actie verantwoordelijk is. Ik vertrouw erop dat u de middelen en hersenen in huis hebt om dit mysterie op te helderen, en de dader een gepaste tik op de vingers te geven. Met vriendelijke groet (behalve voor Knapper) verblijf ik, Jean P.s. Voor de mensen die hier informatie over hebben maar bang zijn voor de dader, is er een anonieme klik-poll in het leven geroepen.

Leuk dat je zelf al een stille hint geeft in welke hoek ze het moeten zoeken :wink:
Verder wil ik ook wel eens weten wat er nu precies a/d hand is.

Het doel van dit topic is niet zozeer om publiekelijk iemand aan de schandpaal te nagelen (hoewel dat zeker niet onrechtvaardig zou zijn), maar om de Webcie en alle gebruikers van dit forum erop attent te maken dat een lid der Webcie zijn machtspositie misbruikt teneinde een gezonde visuele discussie in de kiem te smoren.

Oplettende forumgebruikers hebben op meerdere plaatsen kunnen ontdekken wat er precies gebeurd is. Gelukkig heb ik zelf de verminking enigzins kunnen herstellen, waardoor slechts een litteken van de wond resteert.
Dat neemt echter niet weg dat deze actie voor mij het vertrouwen in het betreffende Webcie-lid danig geschonden en beschadigd heeft.

Opmerkingen als 'niet zo zeuren, waar gaat dit eigenlijk over' geven al aan dat een kritische en onderzoekende houding onder sommige lieden ver te zoeken is. Deze zal ik dan ook naast mij neerleggen.

Het kwaad is reeds geschiedt. Een spijtbetuiging of bestraffing heb ik echter nog niet kunnen ontdekken.

Jean, hierbij mijn oprechte excuses......... Maar ik bedoelde het meer in reactie op:

Tolle zei: maar wat je verder met dit topic wilt is mij onduidelijk, ik kan je gewijzigde post niet weer terugzetten, en het antwoord van de poll laat weinig ruimte voor andere verdachtmaking...

en dat het dus weinig zin had...........
Maar hoe het precies zit ben ik wel benieuwd naar

Ik snap er nu echt helemaal niks meer van :shock:

He Jean, als jij zo vervuld bent van je missie om gebruikers op het mogelijke machtsmisbruik te wijzen moet je echt wat duidelijker aangeven wat voor onrecht je nu weer aangedaan is.

Is dat nog steeds niet duidelijk uit voorgaande antwoorden dan? Als reactie op de ge bolletjes op zijn wangetjes en de bijdehandte posts, heeft Jean Japie een lesje willen leren door een foto van hem te verminken met een flinke dosis oe (zie het topic van beide regio's). Even later echter blijkt dat iemand met zijn post heeft lopen knoeien en dat de o****egekleurde kleding van ons aller Japie nogmaals van kleur verschoten is. Aangezien er weinigen onder ons zijn die de mogelijkheden hebben om andermans post te bewerken was de schuldige al snel op te sporen en diende Jean een klacht in. Inmiddels is de situatie in oorspronkelijk staat herstelt, maar het leed geleden.

Ik zeg: een flinke lading van dat mooie gele zand erover.

Beach-party bij Jean? Knapzak organiseert? :bier: :drink:

Toooooooooof :bounce2: :bounce2: :bounce2:

Applaus voor Tijssen!
Hoewel... Zo moeilijk was het volgens mij niet.

Is Knapzak al ontslagen?

Je denkt toch niet dat ik op het *****e-forum kijk??? Knapzak heeft groot gelijk als ie daar de boel een beetje gaat wakker schudden.

RJ... Hallo? Earth calling RJ... Bliep... Hallo...? Tudieludieludietudieludie... ... Plong.... Hallo? Earth calling RJ, RJ, earth is calling...

Wat loop je nou te zwammen? Volgens mij heb je niet helemaal op een rijtje wat de situatie is. Lees het rustig even terug en probeer het later nog eens. Wellicht dat je woorden dan meer hout snijden.

Succes!

Jean schreef: RJ... Hallo? Earth calling RJ... Bliep... Hallo...? Tudieludieludietudieludie... ... Plong.... Hallo? Earth calling RJ, RJ, earth is calling... Wat loop je nou te zwammen? Volgens mij heb je niet helemaal op een rijtje wat de situatie is. Lees het rustig even terug en probeer het later nog eens. Wellicht dat je woorden dan meer hout snijden. Succes!

Dit gaat boven mijn bereik :roll: , ik geef het op.

Ok, respect. 8)

Ow dat is waar ook..........die grap!! Ja dat is natuurlijk onvergeeflijk!!! Het was een goeie......
Aan de schandpaal die kerel!

als je denkt een gegronde klacht te hebben dan email je maar naar webcie@gsvnet.nl

Dan leg je wat uit, en laat je dan niet in zulke vage bewoordingen dat uitleggen dat ik nog steeds geen idee hebt waar het over gaat..
en dus ook maar 1 ding kan concluderen, dat het nergens over gaat, zoals inmiddels ook in dit topic gebeurt!

roepen om 'ontslag' of 'aan de schandpaal met die kerel' wordt sowieso niet op dit forum getolereerd, net zo goed als het roepen om een ban, daar kan ook gewoon normaal over gepraat worden.