Roell

Heb je interesse, stuur dan even een privé-berichtje via dit forum.

Smoking nummer #1:
Als er nog mensen zonder smokin' hotte smoking zitten voor de dies, je mag deze smoking van mij overnemen. Broek, colbert, smokinghemd en strikkie. Zo goed als nieuw!
Als je rond de 1.90 meter bent en enorm breed bij de schouders, dan is dit jouw pak! Dus fiets niet helemaal naar de outletstore en kom hem hier even passen.
Prijs €85.

Smoking nummer #2:
Ik heb een prachtige complete smoking in de aanbieding. Voor slechts 70 euro is hij helemaal van jou en heb je de rest van je GSV-carrière geen omkijken meer naar een outfit voor de dies.
Ter vergelijking: huren kost je al 70 euro en nieuw kopen rond de 150, dus tel uit je winst!

Smoking nummer #3:
De Dies Natalis zit eraan te komen, en iedereen probeert de heren wijs te maken dat een rokkostuum toch wel veel stijlvoller is dan een smoking.

Wat echter vaak over het hoofd wordt gezien, is dat het meer van je figuur afhangt dan van je smaak of je in rok dan wel smoking 'gaat'. Het moet je wel 'staan', zoals dat heet. Daarbij moet worden opgemerkt dat de naam 'smoking' een krachtig statement is in tijden van rookverboden. Cigaren en dies horen bij elkaar als Kaïn en Abel.

Hoe het ook zij, jarenlang heb ik genoten van mijn smoking, en nu doe ik hem van de hand.
Voor €70,- is hij van jou, inclusief een klassiek licht cremekleurig geribbeld overhemd , en een luxe pochet die vanzelfsprekend niet mag ontbreken.

Hij is voor een man van ongeveer 1,81 meter lang, blauwe ogen en zonder bierbuik.
Bel of mail even als je wilt langskomen om te passen.

Als jij nou van elke sale die je doet, eventjes 10 euro doneert aan de Diescie, komen wij ook aan onze sponsoring en hoeven wij de webcie ook niet te vragen dit topic te verwijderen.

Haha, privé-berichten staan trouwens uit op het forum.

Roell schreef: Cigaren en dies horen bij elkaar als Kaïn en Abel

wacht jij maar af...

Als we dan in het licht van dies en cigaren, kain en abel moeten lezen, dan is het positieve dat een van beide wegging, dus dat we zonder cigaren de port tot ons gaan nemen

Déjà vú?

Boerema schreef: Déjà vú?

ah je hebt al eerder een pak bij mij gekocht Boerema. Ik hoorde laatst dat dat je goed was bevallen, mooi om te horen kerel!

Als je nog belangstelling hebt voor één van mn smokings, of iemand anders kent die ik hier blij mee kan maken, dan moet je het maar even laten weten.

Roell schreef: Smoking nummer #2: Ik heb een prachtige complete smoking in de aanbieding. Voor slechts 70 euro is hij helemaal van jou en heb je de rest van je GSV-carrière geen omkijken meer naar een outfit voor de dies. Ter vergelijking: huren kost je al 70 euro en nieuw kopen rond de 150, dus tel uit je winst!

Een beetje mijn advertentietkekst kopiëren, plagiaat! En nog 20 euro bij de prijs op doen ook, tsss

ik help jou... ik promoot jouw pak! met een beetje geluk verdien je zo nog 50 euro! :D