Lennard

Zie ginds komt het vliegtuig
uit Spanje weer aan.
Hij brengt ons Christianne
ik zie haar al staan.
Hoe huppelt zij vrolijk
Schiphol op en neer,
hoe waaien haar blonde haren
al heen en al weer.

Ja mensen, Christianne komt, zij komt. Die lieve goede Christianne..
Dit heeft wel het afgrijselijke gevolg dat ik vanaf 13 februari dakloos ben. Daarom hierbij een oproep aan jullie allen om mij, als jullie de tijd, wil en ruimte kunnen vinden, te helpen aan een nieuw onderkomen.

Als je wat hebt, graag even bellen of mailen en 'make my day!'

Groeten Lennard

Hij ook al, de nood is hoog op het moment...

één voordeel: op 13 februari hoef je echt niet dakloos te zijn! Daarna heb je natuurlijk wel een kamer nodig..

Voor dat mooie gedicht mag je op mijn bank slapen tot je een nieuwe ruimte vindt. Lekker makkelijk, je hoeft maar één verdieping omhoog.

als ik iets hoor over een vrijkomende/leegstaande kamer, dan laat ik het je weten.

succes met zoeken!

Lech Walesa

Probeer eens wolternienhuis.nl, op dit moment nog mijn huisbaas. Aangezien ik een eigen huisje krijg per 13 februari zal er rond eind februari een kamer vrij zijn in het huis.

Lech Walesa schreef: Probeer eens wolternienhuis.nl, op dit moment nog mijn huisbaas. Aangezien ik een eigen huisje krijg per 13 februari zal er rond eind februari een kamer vrij zijn in het huis.

ga je trouwen met Nour?

http://www.lucasklamer.nl/aanbod.asp?cat=4

staat wel wat, beetje duur. Gezien in het ND.

er zijn ook studenten die een tijdje ergens gaan kamperen. is dat geen optie? misschien wordt er over wouter en jou dan ook een realityshow à la de Veerkampjes gemaakt.

misschien mag je van de vgse wel een caravan in de soostuin neerzetten.