josvrenselaar

omdat ik vanaf volgende week uit mijn kamer moet, en ik plotseling nog twee maanden langer moet wachten op mijn nieuwe kamer ben ik komende tijd dakloos.
daarom zoek ik een tijdelijke kamer voor januari en februari. dus als iemand nog iets weet wat tijdelijk leeg laat het dan weten.
de kans om iets te vinden voor zo'n korte periode zal niet zo groot zijn en ik denk dat ik maar wat heen en weer moet reizen vanaf mijn ouders, maar mocht er toch iets zijn, laat het weten want dan zou dat mij erg helpen.

Als het niet zo goed lukt, kun je altijd hier tukken.
Verder weet ik niet zo goed alternatieven...

Ik hoorde iets over dat de Barkmolen leeg moest en dat ze er misschien al eerder uitgingen omdat ze anders iemand moesten zoeken voor maar 2 maand oid, nou weet ik niet of dat ook januari en februari betreft, ik zou even met hen contact opnemen.

Jeeuj, nu worden er weer grapjes gemaakt over bergingen, kasten en schuurtjes waar je wel in kunt slapen. Maar je weetzelluf, je kan hier altijd tukken, als je dat wilt. Met grote nadruk op dat laatste.

Wat ontzettend genaaid zeg. Hoe komt het dat je opeens 2 maanden later in je nieuwe huis kunt?

josvrenselaar

wij hadden van die lui van patrimonium begrepen dat wij vanaf 16 december de sleutel konden krijgen. maar nu blijkt dat we het verkeerd begrepen hebben en dat de vorige bewoners pas toen de sleutel hebben ingeleverd. daarna hebben ze gekeken of alles nog netjes was, en nu willen ze eerst het hele sanitair gaan vervangen. dus duurt het 2maanden langer voor wij erin kunnen

Mijn kamer is in principe vanaf 3 januari tot half februari doordeweeks beschikbaar, omdat ik dan tijdelijk in Wageningen woon ivm stage. 's Weekends ben ik dan waarschijnlijk wel in Groningen meestal.

josvrenselaar

bedankt voor de reacties.
ik heb inmiddels al onderdak gevonden voor de komende tijd met dank aan parel 112!