Senaat

Concert Sela @ Drachten

Wanneer: 18 februari 2011, 20:00 uur
Waar: De Oase, Ringweg 3 Drachten
Kaarten bestellen en info: www.renewed.nl

Op 18 februari is het zover: Sela komt in Drachten een concert geven! Ze
hebben al een aantal cd's op hun naam staan en in november kwam hun
nieuwste album Koninkrijk uit.
Sela wil God aanbidden en lofprijzen door middel van goede, verrassende en eigentijdse muziek! De muziekstijl is het beste te omschrijven als
hedendaagse worship-rock met Ierse folk en klassieke invloeden. Juist die
invloeden maken het Sela-geluid origineel en boeiend. Sela kenmerkt zich
door diepe, inhoudelijke en Nederlandstalige teksten die vanuit Gods Woord en in verbinding met onze eeuwenoude traditie geschreven zijn.
Het concert is een avondvullend programma waarbij Sela een deel van haar prachtige nummers zal spelen.

Ik ben ook een keer met Siegard naar een concert van hen geweest in Drachten (volgens mij op dezelfde locatie) en toen zei stomme 9292ov dat je er wel lopend vanaf het (bus)station heen kon gaan. Niet doen!

Wat vond je toen van het concert? Of vermeld je met opzet niet?

Sela kennen we natuurlijk al een beetje van de KIK/TOKO (of hoe dat nu ook moge heten). Ik vind het een toffe band. Eens kijken of ik ergens nog 15 euries heb liggen.

Pardon, het was heel erg leuk! Zo leuk dat we nu weer gaan. Wie gaat er ook?

Ik zit er ook over na te denken, lijkt me wel leuk om weer naar een concert van Sela te gaan!

N.B. Steendam
Klinkt leuk, ben erbij! Ik luister vaak naar Sela als ik verdrietig ben.

Ook dit was ik niet zelf, maar het klopt wel dat ik altijd naar Sela luister als ik verdrietig ben...

AssessorJoost

Mij lijkt het ook wel lache, zo'n concert. Sowieso mooi, maar 15 euro vind ik dan wel weer prijzig opzich. Of ben ik nou een kniepkeutel?

inderdaad. doe eens gek en pleur die 15 euro gewoon over de toonbank. kan jou het schelen, je leeft maar één keer toch?

Nog minder dan 2 weken en dan is het zover: Sela komt een concert geven in Drachten voor het werk van Wilhelm en Anita Cnossen bij Athletes in Action! Inmiddels zijn er al heel wat kaarten verkocht.

Mocht jij ook nog bij dit concert willen zijn, dan is het verstandig om een plekje te reserveren zodat je zeker bent van een plaats! Reserveren kan via www.renewed.nl
Neem gerust je vrienden, familie en kennissen mee!

We hopen je te zien op 18 februari!

Ja! Wie gaan er allemaal mee?

Ik twijfel nog!

Niet meer doen joh. Elbert Smelt is helaas wel verdwenen, maar dan nog is het natuurlijk heel leuk.