JP.

Lieve GSV'ers,

De laatste tijd krijgen we als Webcie steeds vaker mailtjes in de trant van 'kan dit zo snel mogelijk (liefst vandaag nog) even naar de hele GSV gestuurd worden?'.

Daar wij niet altijd de mogelijkheid hebben om deze verzoeken uit te voeren, en we ons kunnen voorstellen dat u ook niet drie keer per week Webcie-mailtjes wilt ontvangen, hebben we besloten deze mogelijkheid in een systeempje te gieten.

Het systeem wat we bedacht hebben is even simpel als briljant:Iedere woensdag wordt er een Webcie-mail de deur uit gedaan, tenzij er niks te sturen is natuurlijkMocht u hier een plekje in willen met uw commissie, dan moet u zorgen dat de tekst uiterlijk dinsdagavond voor middernacht bij ons binnen isEr worden geen uitzonderingen gemaakt, tenzij er bijvoorbeeld oorlog uitbreekt of de senaat wat belangrijks te melden heeftDit systeem heeft de volgende voordelen:Voor ons blijft overzichtelijk welke verzoeken al behandeld zijnU hoeft niet bang te zijn dat uw verzoek in de digitale wachtkamer blijft liggenU weet precies wanneer uw mededeling het GSV-volk zal bereikenEn nog veel meerOndanks de eenvoud van dit alles, kan het zijn dat u nog vragen heeft. Die mag u in dit topic stellen.

Liefs,
De Webcie

N.B. Steendam

Maandag Maildag.

We gaan weer terug naar de goede oude tijd dat de WebCie op maandag een e-mail stuurt. Ik zeg: goed zo! Ik neem aan dat de regiocommissies hun eigen e-mails kunnen blijven verzenden...

Uiteraard

De Senaat is uitgezonderd van deze beperking? Lijkt me namelijk wel verstandig, en ik zou daar dan ook direct duidelijkheid over geven.

Daarnaast heb ik er geen probleem mee als er bijv. ook op woensdagavond* nog een mail rond gaat af en toe: twee momenten per week dus. Maar dat is aan jullie.

*) gelet op de vele niet onbelangrijke donderdagavond activiteiten

Daar hebben we ook over gedacht, maar we kunnen niet garanderen dat we daadwerkelijk tweemaal per week een mailing kunnen verzorgen. Door het bij één keer te houden weten we zeker dat het ook echt haalbaar is.
De senaat valt inderdaad buiten dit systeem.

JP. schreef: Door het bij één keer te houden weten we zeker dat het ook echt haalbaar is.

Wat een ontzettende lakse webcie zeg. Verschrikkelijk.

ik vind het een heel goed plan... zo moeilijk is t ook weer niet om het even op tijd in te sturen en dan weet je inderdaad ook zeker dat het op maandag wordt verstuurd!

Verander het dus van maandag naar woensdag. Argumentatie zie ro.

JWJ schreef:
JP. schreef: Door het bij één keer te houden weten we zeker dat het ook echt haalbaar is.

Wat een ontzettende lakse webcie zeg. Verschrikkelijk.

Kijk jij maar uit, je hebt al een warning!

@webcie, goed bezig!

Code: Select All Codeif (($incoming_mail = 'Van der Jagt') then (move_to 'Trash') else ($behandel_mail));

De suggestie van Ro/Perikles nemen we over, zie de nieuwe besluittekst (ofzo) in de openingspost.

Goedzo!
Ik mis de Senaatsmailtjes trouwens. Ten tijde van Antuma als Primus waren dat elke keer mooie verhalen. Ik zou ze korten op bestuursbeurzen Antuma! Dit echter terzijde.

Het lijkt me ook wel zaak om een webciemailtje te versturen als er een vaandel gejat is. Of krijgen we die dan ook de woensdag daarop?

Ja. Tenzij de senaat erom vraagt.

langzamerhand heeft iedereen alle mailadressen toch al, dus als je echt haast hebt iets te versturen kun je altijd nog een webcie-doe-het-zelf mailtje sturen

hdmaster schreef: Het lijkt me ook wel zaak om een webciemailtje te versturen als er een vaandel gejat is. Of krijgen we die dan ook de woensdag daarop?
JP. schreef: [*]Er worden geen uitzonderingen gemaakt, tenzij er bijvoorbeeld oorlog uitbreekt.

Lijkt me duidelijk ;)

Precies: amicale oorlogvoering.

Om niet al te SPAMmerig over te komen wil ik toch melden dat ik het een goed initiatief vind van de webcie. De laatste tijd werd je als gemiddelde GSV'er toch een beetje doodgegooid met webciemails en vooral smsjes.

Voor SMS moet je bij de SMScie zijn.

prima idee van die mailtjes, over sms'jes, die zijn zonde van het geld, vooral als je ook af en toe 2 keer dezelfde krijgt...

Kan er niet een optie in je profiel komen dat je kunt aangeven dat je alleen op woensdag webcie mail wilt ontvangen en een optie dat je op iedere moment van de dag wel een mail wilt ontvangen, plus een sms om je er op te wijzen dat je een mailtje hebt?

ro schreef: Ik mis de Senaatsmailtjes trouwens. Ten tijde van Antuma als Primus waren dat elke keer mooie verhalen.

En natuurlijk daarna ook nog... :wink: