CHE

POLITIEBERICHT:

Best bezoeker van deze site,

Middels deze weg vragen wij uw aandacht voor het volgende: In de nacht van 15 op 16 December 2006, omstreeks 23:31 heeft er een poging tot inbraak plaatsgevonden aan de Kraneweg 19. Wij zijn op zoek naar een jeugdige dader die voldoet aan het volgende signalement:

man
1.70 m
blond haar (opvallende haardos, ongebruikelijk kapsel)
blauwe tas (merkloos)
skatersschoenen
wijde broek
in het bezit van een digitaal fototoestel

Kent u deze persoon, of hebt u informatie die kan leiden tot de aanhouding van deze verdachte, neemt u dan contact op met de lokale politie, of bel 0900-8844. Bij voorbaat uw hartelijke dank.

-einde van dit politiebericht-

Hee, dat doet denken aan Fre

Fre, wat heb je NU weer gedaan???

Als je Fre wil bereiken, kun je dan niet gewoon ff bellen/sms'en of mailen?

Mmm... Kraneweg 19 is het adres van De Vries&Doornbos advocaten...

lol, Fre, sinds wanneer heb je een stalker

Koning Drietand

Daniel get a live. is de vgsd niet genoeg voor je, of wil je me hier belachelijk maken.

een paar opmerkingen, ik heb geen blauwe tas meer en mijn fototoestel is ook kapot.

Koning Drietand
imhotep schreef: lol, Fre, sinds wanneer heb je een stalker

als jij eens wist voor hoeveel mensen ik een voorbeeld vorm

nou niet voor mij in ieder geval, maar is dat als voorbeeld fungeren dan een reden om jou te talken?

Trouwens, wie is die Che in vredesnaam, jij noemt deze persoon Daniel, maar die persoon schijnt zichzelf Els van Dijk te noemen....

Hoi Frederik,

Ik ben een lief meisje dat nu op de EH zit, en mevrouw van Dijk is net even weggelopen tijdens een gesprek dat ik met haar had en ik kan nu even mailen. Nadeel is wel dat haar naam nu onder mijn bericht komt.

Ik bewonder je echt na al de verhalen die ik je van je gehoord heb van meneer Bos. HIJ IS NU MIJN TUTOR!!!!! En wat het helemaal geweldig maakt, ik spaar ook van die coole stickers, EN IK HEB PRECIES nummer 17,23,25,34,49,51,77,85,88,107,108,119,124,126,155,182,191,192 over! Alleen nummerj 104 heb ik niet:(. Maar, dat geeft vast niet. Ik heb ook gehoord dat je verkering hebt met iemand die nooit in U2 heeft gezeten, en meneer Bos vindt dat jullie niet zo goed bijelkaar passen. Mij, bijvoorbeeld, vind hij een veel betere keuze. Ik wil volgend jaar ook archeologie in Groningen gaan doen, en lid worden van de GSV en ooohhh, ik wil ook gaan liften en met vrolijk lentehaar rondlopen en doen of ik kan skaten op zo'n bord en pindakaas in mijn haar smeren en en en ohhhhhh. Zullen we een keer gaan stappen in Groningen? Dan kom ik helemaal uit
Kapelle-op-den-Bos, ehh :S, van thuis...

Doen?

Bel 06-10101999

x doei x

;)

<3

Anders gaan jullie jochies en gefrustreerde EH-meisjes even lekker op msn verder?

Precies.