Jawel, alleen geen GSV-ers... (behalve natuurlijk Rienk, Eva en ik)

Ik heb gisteren lekker gegeten bij Happietaria. De kalfsschenkel was heel goed! Wanneer komt het carameltoetje weer?

Ik ga er vanavond eten. En donderdag moet iedereen in happiekroeg komen want dan speelt Pieternel!!

Klopt.

Donderdagavond spetterend optreden van Pieternel vanaf ongeveer 22.30 uur!!!!

Komt allen!!!

BK Schipper/De Haan is erbij.
Ga je ook Pannenkoek in je Onderbroek™ spelen Pieternel?

Neuj. Jij mag dat wel, als je het maar niet door mij heen doet. Weet je wat, doe het gewoon even thuis he voor je naar de happie gaat. Ik ga wel allemaal andere leuke liedjes doen, hoor!

Tipje van de sluier P'nelly?

Vooral heel veel liedjes van andere mensen. Ik ga dat ene hitje op jouw telefoon in ieder geval wel weer eventjes doen. Herhaling werkt!

Ga je dat ene liedje met die pauw op de achtergrond ook doen? Dan kom ik natuurlijk ook!

Jij komt toch sowieso Avee?

^bump^

Nou Pieternel, ik kom misschien ook nog wel even langs. Als je goed je best doet druk ik misschien nog wel een rietje achter in je keel...

Dan kom ik absoluut! ;)

Iedereen komen he!! Het word een super optreden...

Niets er van verwachten, dan valt het altijd mee...

He Pieternel, ik vond het jammer dat ik er niet bij was. Ging het goed? Vast wel!!
Wanneer is je volgende optreden?

Pieternel, ik zeg; goed gedaan!

Iedereen die er was (en iedereen die wou komen ook) harstikke bedankt! Mn volgende optreden is eerst 11 januari (Eurosonic). Ik hoop dat ik dan wel een keer demo's bij me heb...

ik vond het ook erg goed pnelly!

Doe eens normaal.