Koos L

Tennisliefhebbers opgelet: deze week is in Martiniplaza een Challenger-toernooi. Dat is zeg maar de eerste divisie van het tennis (net onder de ATP-toernooien). Voor het eerst kun je in Groningen wereldtoppers aan het werk zien! Onder meer Sjeng Schalken, Dennis van Scheppingen, David Sanguinetti en Karol Kucera zullen verschijnen.
Met studentenkorting kost het maar 5 euro voor een ticket. Any interest? Sjeng speelt sowieso maandagavond. Check ook de website: !

K%S aka Boter... 60B schreef: ...Onder meer Sjeng Schalken, Dennis van Scheppingen, David Sanguinetti en Karol Kucera zullen verschijnen. ....[/url]!

als de meesten doorgaan zijn ze vast dinsdag ok wel te zien :D

Hooo, ik hoor net van Stanley Franker (toernooidirecteur) dat Sjeng dinsdag om 19:30 uur speelt.

Ik hou het in de gaten. Goeie tip koos.

ik ga een dezer dagen ok nog wel ff kijken denk ik...kunnen we dr geen activiteit van maken?

Donderdag gaan er mensen naar Martiniplaza (Schalken speelt dan waarschijnlijk ook). Kun je daarna door naar Happie.

K%S aka Boter... 60B schreef: Donderdag gaan er mensen naar Martiniplaza (Schalken speelt dan waarschijnlijk ook). Kun je daarna door naar Happie.

welke mensen? hoe laat?

K%S aka Boter... 60B schreef: Hooo, ik hoor net van Stanley Franker (toernooidirecteur) dat Sjeng dinsdag om 19:30 uur speelt.

Nou, spelen...

TENNIS.NL - Sjeng Schalken heeft in zijn eerste ronde wedstrijd in de Challenger van Groningen met een blessure moeten opgeven.
Schalken had de eerste set van Minar met 6-1 gewonnen. Bij een 1-0 achterstand in de tweede set moest de Nederlander echter opgeven met een rugblessure.

Geen Sjeng meer in groningen, jammer!

Dik zonde, hij speelde donders goed! En Van Scheppingen en Sanguinetti liggen er ook al uit, Kucera geblesseerd afgezegd, lullig voor Franker...

En voor ons. Wordt het wel een stuk minder aantrekkelijk door...

had ik vrijkaartjes voor zaterdagmiddag, plannen ze het groenkamp in dat weekend.. Bedankt turtles! :wink:

Geef maar aan Lennert en je liefste familielid, meid.

(Hmm, Lennert zit zeker ook bij groen...)

Inderdaad!

Maar ff serieus: gaan we nou nog of niet? Ik sta niet dat je zegt te springen ofzo...

Tja, wat wou je anders gaan doen? Of heb jij tegenwoordig bepaalde schaduwactiviteiten?

K%S aka Boter... 60B schreef: Tja, wat wou je anders gaan doen? Of heb jij tegenwoordig bepaalde schaduwactiviteiten?

gezellig op de bank voetbal kijken :D

ik weet niet wie er mee mogen maar ik wil eigenlijk nog wel ff kijken