VGSL Franciscus Gomarus

Amicae amicique,

Nog even en er staat een prachtig feest op u te wachten, georganiseerd door de VGSL 'Franciscus Gomarus'. De aankondiging is wat later dan gebruikelijk, maar ik hoop dat het voor u vroeg genoeg is om te komen feesten op dinsdagavond 2 november. Het belooft een prachtig feest te worden.
Gekozen is voor het thema 'Wild! Wilder! Wilders!' Zoals u vermoedelijk wel weet is er sinds korte tijd een nieuwe regering, gedoogd door Wilders. Het kabinet bestaat voor driekwart uit mensen die hun opleiding hebben genoten aan de Universiteit Leiden, kortom, tijd voor een feest op Leids grondgebied.

De gegevens voor u op een rij:

Datum: Dinsdag 2 november
Tijd: Vanaf 23.00 uur (Zorg dat u voor 1.00 uur binnen bent, dit i.v.m. de Leidse horecawet)
Plaats: Oude Singel 56 (Sociëteit NSL)
Entree: 3,00 euro
Bier: 1,20 euro

Ik hoop u op dinsdagavond 2 november te mogen begroeten!

Met amicale groet,

Pieter Krol
h.t. praeses extern

is dit pieter krol als in gomaruspieterkrol?

Wat een lachen thema zeg. Maar eigenlijk ook heel droevig. Ik denk dat Fer dan niet mag komen.

Heeft die jongen een dubbel paspoort dan? In dat geval vraag ik ook af of hij nog wel lid kan zijn.

On-topic: haal je blonde kuif uit de kast en knallen maar. Helaas wel weer op een dinsdag, doen ze dat expres?

Bah, Jammer dat ik níet welkom ben!

VGSL Franciscus Gomarus

Amicae amicique,

Graag herinner ik u aan het amicaal feest van de VGSL 'Franciscus Gomarus' van morgen, dinsdag 2 november, in Leiden.
U bent allen van harte welkom!

Ik hoop u morgenavond te mogen begroeten,

Amicaliter,

Pieter Krol
h.t. praeses extern