pmb

[/img]

Dat kun je denk ik grotendeels wel vergeten, GSV-technisch.

Uitleg: we vieren morgen onze Dies Natalis -> groot galafeest, waar iedereen graag uitgeslapen aanwezig wil zijn; en vanavond hebben we nog een 'diesconcert', dat traditioneel de avond voor de dies gehouden wordt, waardoor 't al rond 23.00 of 00.00 uur zal zijn dat we daar wegkomen, dus hebben niet heel veel mensen meer zin, ben ik bang...

Carloz schreef: Uitleg: we vieren morgen onze Dies Natalis -> groot galafeest, waar iedereen graag uitgeslapen aanwezig wil zijn; en vanavond hebben we nog een 'diesconcert', dat traditioneel de avond voor de dies gehouden wordt, waardoor 't al rond 23.00 of 00.00 uur zal zijn dat we daar wegkomen, dus hebben niet heel veel mensen meer zin, ben ik bang...

Ik denk zelf eigenlijk dat er vanavond gewoon soos is vanaf tien uur, niks geen diessmoesjes. Soos in onze eigen faculteit voor alle leden! :D

Gerard schreef:
Carloz schreef: Uitleg: we vieren morgen onze Dies Natalis -> groot galafeest, waar iedereen graag uitgeslapen aanwezig wil zijn; en vanavond hebben we nog een 'diesconcert', dat traditioneel de avond voor de dies gehouden wordt, waardoor 't al rond 23.00 of 00.00 uur zal zijn dat we daar wegkomen, dus hebben niet heel veel mensen meer zin, ben ik bang...

Ik denk zelf eigenlijk dat er vanavond gewoon soos is vanaf tien uur, niks geen diessmoesjes. Soos in onze eigen faculteit voor alle leden! :D

Een eigen faculteit, je hoort nog eens wat als je ouder wordt.

Maar Plaggenmarsch heeft wel gelijk, wat een gelöl dat de reden zou zijn dat we morgen dies hebben of vanavond een concertje: we hebben inderdaad gewoon een eigen soosavond.

Wat een gelöl dat je door soos niet hierheen zou kunnen. De GSV is wel intensief, maar verplicht soos lijkt me wat te ver gaan. Je kunt op donderdag toch ook de stad in ofzo? Dan kan dit ook wel.

Ik doelde in eerste instantie meer op alledrie de hier genoemde redenen een beetje. Dus alles bij elkaar, om zo maar te zeggen als het ware.

Wel een leuk thema trouwens. Asterix en Obelix heersen de pan uit.

Ik denk dat Jessica wel zin heeft... dus JP, wat staat je nog in de weg ;).

huh? :shock: wat heb ik hier nou weer mee te maken..?
trouwens ik lig vavavond om 20 uur in bed dus niks geen pre-feesjes

stoethaspels dat ze het nou net vanavond doen zeg, want eerlijk is eerlijk, t zijn altijd wel leuke feestjes.!

De vorige keer was vreselijk saai kan ik me herinneren... We gingen nog bijna terug naar soos zelfs, haha :)

Vorige keer was die Pulp Fiction clown van Dizkartes aanwezig, en dat was superlachen! Als die er weer is ga ik er sowieso even langs om zijn telefoonnummer te vragen. Dan kan ik hem 's nachts bellen om te zeggen dat ik in de Soccie wil.

soos of geen soos, NSG feestje roelen best wel :)

Was weer een tof feestje. Heb me prima vermaakt. Musch ook trouwens zegt ie net.

Het was een mooi feestje.

Beetje indrinken voor de dies zeg maar...

Nou ik kom net met Cor en Boerma wat SICs bezorgen bij die lui, maar wat een suffe bedoening!
"Ja kunnen we niet veel aan doen want de DJ moet om 3 uur weg..." Redelijk treurig, het mag gezegd worden!

Gelukkig hebben we Döner Mix nog: broodjes kebab voor een euro (helaas alleen in week 42). Ik heb Cor ervan kunnen weerhouden een derde broodje te nemen. Aan de andere kant: niet eten is duurder...

Roskam schreef: Musch ook trouwens zegt ie net.

klopt

Gelukkig hebben we Döner Mix nog: broodjes kebab voor een euro (helaas alleen in week 42). Ik heb Cor ervan kunnen weerhouden een derde broodje te nemen. Aan de andere kant: niet eten is duurder...

fak merk het al afslag te vroeg genomen, dat mis ik dan weer.
navigators zal vast wle leuk zijn geweest maar gisteren waren ze partietechnisch gezien de weg redelijk kwijt inderdaad.