Nienke Keizer

Ha GSV,

Een oproep voor iedereen die nog oudleden kent (of zelf oud lid is).
Sinds ingang van de nieuwe AVG wet zijn er veel gegevens van oud leden verwijderd. We hebben sinds die tijd helaas alleen nog de gegevens van reünisten. Voor de lustrumdies maar ook voor alle komende oudledenborrels willen we graag iedereen die oud lid is wel kunnen uitnodigen.

Daarom willen we jullie vragen om oud leden die geen reünist zijn, maar wel bij oudledenborrels aanwezig willen zijn, ons te laten mailen met hun gegevens. Oudleden kunnen natuurlijk nog reünist worden, dit mogen ze dan aan ons doorgeven via de mail. Als je reünist bent mag je ook op de lustrumdies aanwezig zijn, dus een goede reden om dit te doen!

Mailtjes mogen naar malversaciegsv@gmail.com

Alvast bedankt namens de MALversacie 2021/2022!

Misschien wel de expliciete toestemming vragen voordat je deze gegevens doorstuurt naar de MALversacie (en of ze die mogen bewaren voor toekomstige correspondentie)? De gegevens van oud-leden die geen reünist zijn worden met reden niet bijgehouden, lijkt me niet de bedoeling dat de GSV die ongevraagd weer verwerkt?

Nienke Keizer

Carlodevos schreef:

Misschien wel de expliciete toestemming vragen voordat je deze gegevens doorstuurt naar de MALversacie (en of ze die mogen bewaren voor toekomstige correspondentie)? De gegevens van oud-leden die geen reünist zijn worden met reden niet bijgehouden, lijkt me niet de bedoeling dat de GSV die ongevraagd weer verwerkt?

Vandaar ook bewust in het bericht dat oudleden ons zelf mogen mailen. Dan kunnen we per persoon en situatie kijken wat we aan gegevens verwerken en dit met de oudleden zelf afstemmen

Oké had het verkeerd gelezen. Dan prima zo :)

Nienke Keizer

Ha GSV,

Ben ik weer.
De MALversacie heeft sinds vandaag een heuse eigen Instagram!
Ga ons dus vooral allemaal volgen en deel dit profiel met uw (mede) oudleden. Via deze insta wordt u op de hoogte gehouden van de activiteiten voor oudleden en reünisten. Natuurlijk zullen we u ook nog steeds op de hoogte houden via de gebruikelijke kanalen, zoals de mail en Facebook.

Linkje:
https://www.instagram.com/malversacie/?utm_medium=copy_link