Koos L

In deze welvarende tijd voor medekoploper FC Groningen is het maar wat moeilijk om een kaartje te bemachtigen in de Euroborg. Maar aangezien het vanavond voor één keer niet is uitverkocht, is er dus gelegenheid de FC in actie te zien.
Vorige bekerwedstrijden waren GSV-opkomsttechnisch een groot succes. Kom dus allen naar het stadion en schaf dat kaartje voor 9 euro aan! Geen Clubcardverplichting. De wedstrijd begint om 20.00 uur, de kassa's gaan open om 18.30 uur.

Uiteraard is dit alles verplicht voor eerstejaars!

www.fcgroningen.nl

Precies, Anthuma, Meijert en ik controleren vanuit vak C welke 1ejaars de VIP gaan overleven.

Be there.

Weening en ik gaan ook heen. Moeten nog ff kaartjes regelen

ON 13 is ook aanwezig en dat voor de schamele prijs van gratis

Overigens zijn er voor alle thuiswedstrijden van de FC per thuiswedstrijd nog minimaal 400 kaarten beschikbaar in de voorverkoop... Er komen nog een aantal leuke (niet-zondag)wedstrijden aan FCG - PSV, FCG Exelsior en FCG - SC H#erenveen...

Ok, voor de eerste beller is een gratis kaartje beschikbaar. Bel snel op 06-24637041!

Weg.

Koos L schreef: Uiteraard is dit alles verplicht voor eerstejaars!

Helaas, ik zou graag errnaar toe zijn gegaan, maar er zijn ook rabbi-maaltijden. Moedig ze maar goed aan, dan kan ik de volgende keer mischien wel.

Helaas waren er idd weinig rabbigroepjes te zien vanuit C. Gelet op de mooie winst van vanavond zijn er echter nog meer bekerwedstrijden in het vooruitzicht.

Dat is goed om te horen, ik zal me zeker een keer laten zien in de Euroborg dit jaar!