MaaT

A.s. maandag is er een gemeenteavond in de GKv van Groningen-West. Deze avond zal gaan over de waarde van Gereformeerd zijn. Is Gereformeerd zijn wel actueel? We hopen jullie allemaal te zien!

MaaT schreef: We hopen jullie allemaal te zien!

Met 'allemaal' bedoel je alle lezers die regelmatig kerken in West.

Rinze schreef:
MaaT schreef: We hopen jullie allemaal te zien!

Met 'allemaal' bedoel je alle lezers die regelmatig kerken in West.

Lijkt mij dat de term gemeenteavond meer dan genoeg zegt. Gewoon ff het boekje doorploeteren op zoek naar jouw naam en dan ben je dus uitgenodigd.

Zit me toch stiekem af te vragen of het retorische vragen zijn...

Ursa schreef: Zit me toch stiekem af te vragen of het retorische vragen zijn...

Ik wil nogmaals wijzen op de term gemeente-avond. Het antwoord op jouw stiekeme vraag zal afhangen van het publiek. Maar misschien dat juist dit onderwerp eens leent om je vooroordelen te testen.

Rossatron schreef:
Ursa schreef: Zit me toch stiekem af te vragen of het retorische vragen zijn...

Ik wil nogmaals wijzen op de term gemeente-avond. Het antwoord op jouw stiekeme vraag zal afhangen van het publiek. Maar misschien dat juist dit onderwerp eens leent om je vooroordelen te testen.


Klinkt goed. Maandag moeten we overigens ook nog een avondwandeling maken. :wink:
Ursa schreef:
Rossatron schreef:
Ursa schreef: Zit me toch stiekem af te vragen of het retorische vragen zijn...

Ik wil nogmaals wijzen op de term gemeente-avond. Het antwoord op jouw stiekeme vraag zal afhangen van het publiek. Maar misschien dat juist dit onderwerp eens leent om je vooroordelen te testen.


Klinkt goed. Maandag moeten we overigens ook nog een avondwandeling maken. :wink:

Dat valt wel aan te passen, is het naar de columna niet in 21 minuten te wandelen?