Astoria

ps. breng eigen koeken mee! Of koekjes/snoepjes/ander eten, verras ons!

Wow, leuke flyer, Marieke!

Alle eer aan Henrique, ik heb m eigelijk alleen maar gepost.

nouja, ff googlen... jij hebt m ''ge-edit'' ofzo ;)

ff on-topic ;) hartstikke gezellig allemaal! Gewoon komen, uit kerktijd! :D

Ik denk dat ik na de kerk wel een voor een kopje koffie en een lekker taartje naar de schoolholm wil komen, ja dat denk ik wel.

bump :P

Ha! Leuk idee! 857, is dat waar dorine woont? Dan ben ik erbij! Maar ik weet nog niet hoe laat. Ga namelijk gigantisch uitslapen en kom wel als ik wakker ben :wink:

Hannah schreef: Ha! Leuk idee! 857, is dat waar dorine woont? Dan ben ik erbij! Maar ik weet nog niet hoe laat. Ga namelijk gigantisch uitslapen en kom wel als ik wakker ben :wink:

dat is idd bij dorine.... en roel en pieter..... :)

Schoolholm 18 b, is dat dezelfde schoolholm als waar ik woon? Ik was net van plan om een keer geen koffie te gaan drinken. Ik denk dat ik ook maar niet kom.

Wordt er ook wielrennen gekeken aan de S-holm?

Ik denk dat ik nog wel langskom aan de Schoolholm, en @ Robben geeft niet hoor we weten hoe het koffiezetapparaat werkt.

Waarom zijn deze dingen er altijd precies als ik in Spijkenisse zit?

Mjam, lekker zo'n taart. En ik vond het ook nog gezellig. Bedankt!

Dorine (en Roel), bedankt voor de koffie! De rest van de mensen natuurlijk ook voor de gezelligheid enzo...

Wijma en Van der Sloot, bedankt!

Jeps, bedankt voor de gezelligheid allemaal!

Schoolholm ook bedankt! Het was gezellig met de wikipedia doedelzak en Donald Duck, en de gepassioneerde pastor. Wat was zijn naam ook weer?

Helemaal mee eens. Ja Ronald, zijn naam? Ik wil eigenlijk dat stukje met de powerpoint presentatie nog eens opzoeken.