Zit nu meer met het probleem dat ik het nu wel online kan doen bij zilveren kruis, maar wordt mijn verzekering bij groene land dan automatisch overgezet naar haar zustermaatschappij?

annejo schreef: Het is wel zo dat als je je kiezen laat trekken bij de kaakchirurg in het ziekendhuis dat je dan niet zoveel hoeft te betalen het valt dan gewoon onder de standaard verzekering

Als ik mn kies maar mee krijg en onder mn kussen kan leggen voor die fatsige tandefee...

Net mijn knie geblesseerd vorige week zaterdag dus ik gooi mijn verzekering nog even snel op 100% fysiotherapie.

Kiffen schreef: Zit nu meer met het probleem dat ik het nu wel online kan doen bij zilveren kruis, maar wordt mijn verzekering bij groene land dan automatisch overgezet naar haar zustermaatschappij?

Nope, volgens mij kun je via diezelfde site een opzegbrief downloaden en die moet je dan nog opsturen.

Bellen kan ook, binnen 12 minuten heb je het geregeld.

Haha, leugenaar. Ik heb er vanochtend 30 minuten en 12 seconden over gedaan.

Pick up the phone, *****. Duurt lang...
Allemechtig, zit nu sterk te twijfelen wat goedkoper wordt, een duurdere verzekering of die bij het zilveren kruis, waar ik inmiddels een kwartier aan de telefoon hang...(ze heeft wel een mooie zwoele stem, jammer dat ze steeds hetzelfde zegt. Zakelijk hoor, bah)

Bij mij wist de telefoniste het 98% zeker dat alles goed geregeld was, nu maar duimen...

Eindelijk contact met die vrouw, duurt het 10 min voor haar om te vragen of het automatisch over gaat van groene land naar zilveren kruis...nee dus. RJ en Koos, dat hadden jullie me best even kunnen vertellen (en sorry minke dat ik je niet op je woord geloof...) Groene Land opzeggen gaat niet meer lukken denk ik. Volgens mij moet dat per post, ik ga nu maar weer eens een meiske bellen van het Groene Land, kijken of die nog wat leuks te melden heeft. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. (ongemerkt typ ik lekker weg met mn nipo-headsetgadget...)

Ik heb gewoon telefonisch opgezegd. Vanaf nu oriƫnteer ik me enorm op de mogelijkheden die dit stelsel mij te bieden heeft. En ach, je moet gewoon dat ding op speaker zetten en lekker gaan darten, dat halve uur is zo om.

Ik heb me vandaag online aangemeld voor Zilveren Kruis, en vervolgens telefonisch afgemeld bij Groene Land. Het zijn zusterorganisaties en bij Groene Land adviseren ze zelfs om naar Zilveren Kruis te gaan als je student bent, dus ze doen er bij Groene Land niet moeilijk over.

Animal schreef: Ik heb me vandaag online aangemeld voor Zilveren Kruis, en vervolgens telefonisch afgemeld bij Groene Land. Het zijn zusterorganisaties en bij Groene Land adviseren ze zelfs om naar Zilveren Kruis te gaan als je student bent, dus ze doen er bij Groene Land niet moeilijk over.

Kijk, hier kan ik wat mee. Dankjewel Rutger, je bent een fijne knul.

Lech Walesa

Ik heb me laten verzekeren bij Anderzorg met aanvullende tandverzekering(die 100% uitkeert), voor 95 euro per maand totaal. Maar goed ik verlang terug naar het DGVP-tijdperk(politieverzekering, kinderen die geen vast contract hebben worden gratis meeverzekerd, ook boven de 18).

Lech Walesa

(18 dus)