mentko

Oud-lid van de GSV en nog niet aangemeld voor vrouwenverening "Recht door Zee" of mannenvereniging "Schrift, Belijdenis en Schilder"? Meld je dan aan voor de oud-ledenbijbelkring van de GSV! Naar aanleiding van het succes van de pilot met een bijbelkring voor oud-leden in het seizoen 2003/04 worden geïnteresseerden van harte uitgenodigd zich te melden voor deelname in het seizoen 2004/05. De oud-leden-bk verschilt van reguliere GSV-bk's door de onderwerpskeuze (volwassener), tarief (korting voor houders van de Stadjerspas) en de locatiekeuze (rollatorvriendelijk en gegarandeerde aanwezigheid van ringleiding). Stuur een mailtje naar m.nap@rechten.rug.nl voor aanmeldingen of een proefnummer van "Nimmer te oud om te leren", ons mededelingenblad.

Ben nog (steeds) geen oud-lid (subtiel streepje in dit geval), maar wel geinteresseerd in het mededelingenblad...

L1Rn4urAyA7aTEe

't Hangt er vanaf of er meer meisjes meedoen en van de manier waarop bijbelkring gehouden wordt.
Als ik het enige meisje ben en/of het doel van de bijbelkring ligt puur op kennis en waarheidsvinding, dan hoeft het van mij niet zo, echter doen er meerdere dames mee (en is het dan een echte gemengde vereniging) en ligt het accept op het christen zijn in de dagelijkse praktijk, dan wil ik eventueel wel meedoen.

edit: is die niet meer een topic voor het oudledenforum?
Ingûh schreef: (...) en van de manier waarop bijbelkring gehouden wordt (...)

't Is niet louter een theologenclub, want ik doe ook mee en ik heb nog nooit een boek van Kuitert uitgelezen.

Inguh schreef: #edit: is die niet meer een topic voor het oudledenforum?

Misschien wel, maar daar kijkt geen hond op, dus hoop ik hier meer bereik te hebben.

Ook ik join dit jaar deze bijbelkring! Verder ben ik ook vóór een juiste mix tussen christelijke theorie en praktijk en een goede demografische verdeling van de bijbelkring.

L1Rn4urAyA7aTEe

Bedoel je dat er niet teveel mensen van hetzelfde geboortejaar mee mogen doen, dan hebben we imho wel een probleempje ;)

[subtiel schopje] Verder nog belangstellenden? 't Is heel leuk en we hebben ook kamp! [/subtiel schopje]