ARD

Geachte amicaecique,

Voor allen die niet op vakantie gaan, allen die al geweest zijn en allen die nog moeten is er a.s. vrijdag 23 juli en vrijdag 6 augustus soos. Dit georganiseerd door uw liefhebbende Vraccie. Samen met een aantal Atvers kunt u uw vroegere vakantieherinneringen ophalen of uw vakantieplannen voor de toekomst bespreken. Voor mensen die het al helemaal hebben gehad met de vakantie, het mag natuurlijk ook ergens anders over gaan. Dus kom lekker een goedkoop biertje doen op soos en laat de dagelijkse vakantiestress van je afvloeien...

Tot vrijdag!

8) Uw Vraccie. 8)

Komt er dan echt helemaal niemand?? Wat saai zeg!

Vriend Niels

Misschien kom ik wel, wie nog meer? Is er ook rose?

Vrijdag voor het eerst sooscie draaien, dat wordt dan een rustige shift. :roll:

Nylez schreef: Misschien kom ik wel, wie nog meer? Is er ook rose?

jep

Ich bin there!

Goedzo koos. Leuk dat je gaat.

Ik zeg: Nè, dan kunnen we iedereen ff Jazou zeggen en kalinigtha wensen.

èèèèèndéksie...

ja. mooi weer... tot strakjes.

was weer leuk,
alleen een beetje veel ATV'ers, vond ik...

Vriend Niels

weltrusten

Nylez schreef: weltrusten

Hoe "druk" was het er dan??

Ik denk dat er een mannetje of 30/40 waren... waarvan twee atvers...

Maar goed volgende week in de herkansing... vrijdag 6 augustus is er namelijk nog een Vraccie-Vakantie-SooS! (als het goed is)

Ja hoor vrijdag 6 augustus soos! Kom allemaal!

ARD schreef: Ja hoor vrijdag 6 augustus soos! Kom allemaal!

helaas, ik moet de volgende morgen alweer om 7 uur werken in zwolle. Dat wordt 'm niet :cry:

ongelooflijke mol. Post nou eens een keer niet van die onwijs domme dingen :)

bij topics over feestjes kom je iedere keer emt dezelfde mededeling dat je niet kan met een of ander lam excuus. ;)

post gewoon niets en wij gaan er sowieso vanuit dat jij niet komt in het weekend :)

Skippy schreef: ongelooflijke mol. Post nou eens een keer niet van die onwijs domme dingen :) bij topics over feestjes kom je iedere keer emt dezelfde mededeling dat je niet kan met een of ander lam excuus. ;) post gewoon niets en wij gaan er sowieso vanuit dat jij niet komt in het weekend :)
:shock:
The Master schreef: [..] helaas, ik moet de volgende morgen alweer om 7 uur werken in zwolle. Dat wordt 'm niet :cry:

meld je dan toch gewoon een keertje ziek Molleke Bolleke! Dan hoef je niet te werken en kun je gewoon naar soos!

Morgen soos dus.....

VANAVOND SOOS!!! check de nieuw geverfde en gelakte bar, neem een klein kijkje in de tuin omde wonderschone nieuwe schutting te bekijken, nodig alle GSV-ers uit die u zo gemist heeft deze vakantie om bij te praten op soos!
Zoek ook de verschillen.