JP.

Op 29 juni wordt ons prachtig vernieuwde soospand voor het eerst en laatst dit schooljaar opengesteld voor allerhande familie, vrienden, kennissen en andere mensen die een avondje aan de GSV willen ruiken.

Dus ben jij net geslaagd, of niet, hou dan donderdag 29 juni vanaf 22:00 tot vrijdagochtend vrij en kom langs!

Anders dan voorgaande edities, zal er deze keer geen swingfeest aan vast geplakt worden.

Kunnen we 100 nieuwe leden wel aan?

Komende vrijdag kan er mooi worden geflyerd bij Sunset! Kan de prescie niet wat regelen bij de organisatoren van het feest. Bijv. Omroepen dat de GSV volgende week een toffe open soos hebben! Of gewoon flyeren.

Op een gegeven moment moet je het stokje loslaten Hans. Alles zal goed komen.

:? :wink:

Toffe poster!

JWJ schreef: Komende vrijdag kan er mooi worden geflyerd bij Sunset! Kan de prescie niet wat regelen bij de organisatoren van het feest. Bijv. Omroepen dat de GSV volgende week een toffe open soos hebben! Of gewoon flyeren.

Er zijn wel dingen mogelijk, gewoon even contact opnemen. Natuurlijk is het al wel goede promotie als iedereen in z'n GSV kleding komt!

weet je hoe warm dat is, beetje in je joggingbroek daar rondsjokken. maar ok, misschien dan..

Vriend Niels

Waarom geen swingfeest? De succesvolle Prescie 2003/2004 wist juist aspirant-leden middels een swingfeest te enthousiastmeren. Sindsdien is zo'n dansfestijn altijd gebruikt bij de open soos. De GSV is natuurlijk anders wel een beetje saai he...

HOPPA! Vanavond is het zo ver! Dus trek je mooiste feestgewaad aan en kom langs op het op één na grootste evenement van gelovig noord Nederland! De DVN-dag niet meegerekend.

En vergeet vooraf de gebedsavond niet! Vanaf 20.00 op soos, beter kun je je soosavond niet beginnen 8)

Hoor ik net dat potential Gerben S alias de dribbelkoning ook langs komt. Moet er alleen even NIET voor drie uur gerookt worden, zoals afgesproken.

Een swingfeest had mij ook wel leuk geleken trouwens, waarom doen we dat niet meer? Vanwege het feest van vorige week? Ik zit er nu juist lekker in.

Zijn er nog aanmeldingen binnengekomen???

Ik weet zeker dat bepaalde mensen sowieso lid worden, die hebben zich veel te goed vermaakt.

Je bent al lid hoor Henri.

Kun jij trouwens dat ene lampje even uit doen?

Dat was een mooie SooSavond... (vroeg opstaan om te leren daarna is minder geslaagd)

renskebuit schreef: Zijn er nog aanmeldingen binnengekomen???

De mijne is onderweg