Herbsgarden

De slechtste film van het jaar gooide even roet in het eten, maar volgende week donderdag kunt u dan toch eindelijk gaan genieten van de lezing van Hans Jansen. Deze bijzonder hoogleraar voor het hedendaags islamitisch denken staat bekend om zijn uitgesproken mening over de Koran en schuwt het felle debat niet. De mooiste zaal van het Academiegebouw is voor u gereserveerd en om goed beslagen ten ijs te komen, kunt u nog even uw reader doorlezen. Kwijtgeraakt? Download hem dan .

Hans Jansen in beeld en geluid

Artikelen

Koning Drietand

ik zal er dan wel bij zijn.

Ik ook zeer zeker

Ik ook, alleen al omdat Jan dan de flyer niet voor niets heeft gemaakt ;)

ik zal die docs es ff doorlezen. ik ben erbij donderdag!

Hopelijk brengt Gregorius Nekschot geen nieuwe cartoons uit donderdag, want ik wil deze man toch eindelijk eens toehoren. :-)

Beste allemaal,

morgen zal de langverwachte lezing van Hans Jansen plaats vinden.
Komt allen, neem uw kritische geest mee en laat u trakteren op een interessante lezing door een roemrucht spreker.

Tot morgen!

Uw OV-cie

Herbsgarden

En voel hem aan de tand he! Jansen is een meester in het pareren van kritiek, maar onze geesten zijn natuurlijk ook vlijmscherp geslepen, dus een stevige discussie is zeker mogelijk.

Ik ben er bij, interessant!

Is het zinvol om rond 21.10 binnen te komen vallen? Of ben ik dan alleen maar heel vervelend?
Ik val heel zachtjes.

OVcie bedankt! Het was een zeer prikkelende en interessante lezing.

Beetje te stellige man, maar wel vermakelijk en onderhoudend.

OV-cie yeah!

leuk om es iemand zo stellig te horen praten, ik vond het goed voor mn nuance, dankjewel Hans en OVcie!