AssessorJoost

Onderstaand bericht kreeg ik doorgestuurd van een ATV'er, Mark Oosterhuis, met het verzoek dit bij de GSV onder de aandacht te brengen. Bij dezen dus :)


Ha GSV!

Voor mijn afstudeerstage ben ik bezig met een enquête onder studenten, nou lijkt het me ook interessant wanneer deze door GSV'ers word ingevuld.

Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar de behoeften van de gebruikers van een mbo, hbo of wo instelling. Volg je een opleiding aan één van deze instellingen dan wil ik je vragen of je de volgende enquête in wilt vullen: http://tinyurl.com/3c7ued3
Op basis van deze enquête en andere onderzoeksmethoden kan ik dan een advies uitbrengen hoe die behoeften vervuld kunnen worden.

Alvast bedankt!

Groeten,

Mark Oosterhuis
f.t. bestuurslid der ATV

hoppakee in de schoolbanken jij Mark, eerst je d-tjes en t-tjes leren voordat je in het bestuur van adv gaat

Hij doet het niet

De punt even weghalen

AssessorJoost

Goeie Hans, het puntje is verwijderd!

Maar even gedaan wat meneer vroeg.

Even ingevuld, voor het gemak heb ik bij 'school' steeds maar 'universiteit' gelezen, anders snapte ik helemaal niets meer van de vragen, ik ga namelijk al jaren niet meer naar school.

Ik had hetzelfde idd. Ik voel me hier in de UB best onveilig met om de 50 meter een rifbondkraagje met messenset...