TheoSikkema

Volgende week donderdag, 28 april, dan is er iets bijzonders op Soos. Namelijk, dan is er een gezamenlijk feestje van de GSV en de CSFR Yir' at 'Adonai. Thema: Refo meets Grevo. Oproep: Hervorm de Borrel! Komt dus allen, en leer onze broeders (en voor sommigen buren) kennen! Natuurlijk zit hier een leuke poster bij, met alles als aanvangstijden en noem het maar op. Kijk maar:

Ik ben erbij, alleen al omdat die poster zo tof is.

Waarom is het oude Bavaria logo gebruikt?

Gratis fust van de senaat hoorde ik in de wandelgangen?!

Veel te tof feestje, nu al. Is eigenlijk niet verstandig dat ik er bij ben, doe het toch.

EDIT: topictitel klopt niet. :o

TheoSikkema

Echt niet? :-)

Moet je ook verplicht praten met CSFR-mensen? In dat geval kom ik niet. Als ik aan de bar kan zitten, een biertje drinken, kudt kan roepen en in de achterzaal mijn sigaretje kan roken, zonder dat er een CSFR-lid tegen me aan komt schurken wel.

Zoek donderdag een hoekje en kruip erin zou ik zeggen.

Leuk idee verder! Komt er nog een deurbeleid?

Rolv schreef: Zoek donderdag een hoekje en kruip erin zou ik zeggen. Leuk idee verder! Komt er nog een deurbeleid?

Geen NSG bijvoorbeeld? Bedoel je dat een beetje?

Theo schreef: Moet je ook verplicht praten met CSFR-mensen? In dat geval kom ik niet. Als ik aan de bar kan zitten, een biertje drinken, mijn kudde kan roepen en in de achterzaal mijn sigaretje kan roken, zonder dat er een CSFR-lid tegen me aan komt schurken wel.

Papa neemt zijn taak tegenwoordig erg serieus...

@Rolv: Iedereen komt in rok.

swingfeestjes maken veel dingen goed..

HT schreef: mijn kudde

Haha. Smeerpijp.

Dijkio schreef:
Rolv schreef: Zoek donderdag een hoekje en kruip erin zou ik zeggen. Leuk idee verder! Komt er nog een deurbeleid?

Geen NSG bijvoorbeeld? Bedoel je dat een beetje?

Ik stel voor dat we het 'sjibbolet' opnieuw instellen. Die happyclappynsg'ers zijn toch meer van de sfeer dan van de leer :)

Elsa schreef:
Dijkio schreef:
Rolv schreef: Zoek donderdag een hoekje en kruip erin zou ik zeggen. Leuk idee verder! Komt er nog een deurbeleid?

Geen NSG bijvoorbeeld? Bedoel je dat een beetje?

Ik stel voor dat we het 'sjibbolet' opnieuw instellen. Die happyclappynsg'ers zijn toch meer van de sfeer dan van de leer :)

We kunnen ze natuurlijk vragen naar de Heidelbergse Catechismus..
Al betwijfel ik of die kennis bij veel van onze 'eigen' gereformeerden is blijven hangen.

Paula Lunenborg

Wat is uw enige..

Paula Lunenborg schreef: Wat is uw enige..
\ oh jongens daar weet ik helemaal niks van

troost in leven en sterven?

Antwoord:
Dat ik met lichaam en ziel, in leven en sterven, het eigendom ben, niet van mijzelf, maar van mijn trouwe Heiland Jezus Christus. Want Hij heeft met zijn kostbaar bloed voor al mijn zonden volkomen betaald en mij uit alle macht van de duivel verlost.
Hij bewaart mij zo, dat zonder de wil van mijn hemelse vader geen haar van mijn hoofd kan vallen, ja zelfs zo, dat alles dienen moet tot mijn heil.
Daarom geeft Hij mij door zijn Heilige Geest ook zekerheid van het eeuwige leven en maakt Hij mij van harte bereid om voortaan voor Hem te leven.

jaspermann schreef: troost in leven en sterven? Antwoord: Dat ik met lichaam en ziel...

ZIEL!!

Ik hoorde dat iedereen om 22.00 komt, superleuk!

Wensdenken, ook lekker grefo.

Burgerborrel om 22:00!