hugo boss

Hieronder volgt de aankondiging zoals wij deze ontvangen hebben van FQI. Het gaat om de sporten voetbal en volleybal. Opgeven kan via het mailadres dat in de onderstaande tekst genoemd is, dus niet via dit forum.

(op de wijs van psalm 122)

Ik was verheugd toen men mij zei:
Komt, trekt u voetbalschoenen aan,
Om naar de sporthal toe te gaan.
Komt, ga met ons en doe als wij:
Grasisgeenmos dat ik bemin!
Nu trappen wij uw goaltjes in.
Daar gaan met snelheid onze voeten.
Een schijnbeweging en een schot,
Een felle tackle op het bot.
Grasisgeenmos zal triomferen.

Amice Groeneveld, 2005</em>

Amicae aut amici,

Zoals u wellicht niet is ontgaan zal F.Q.I. voor u een geheel verzorgd
inter-amicaal sporttoernooi organiseren. Helaas zal het festijn niet plaatsvinden in Kampen. Daarom zullen we uitwijken naar een andere hanzestad; Zwolle.

De datum voor deze sportdag hebben we geprikt op 26 mei 2006. Rond een uur of 10 zullen de eerste wedstrijden beginnen. Daarom is het mogelijk om donderdag al naar Kampen te komen, zodat u fit aan de dag kunt beginnen.

Zoals gebruikelijk zal de sportdag eindigen met een spetterend feest. Dit feest zal in Kampen zijn. Ook hierbij is de mogelijkheid om te overnachten.

U mag nu ook iets doen: u moet zich aanmelden door een e-mail te sturen naar lieuwedejong@hotmail.com. Dat doet u op de volgende manier. U geeft zich op per team (bij zaalvoetbal min.5 en bij volleybal min.6 personen). Wij willen vervolgens weten: (1) De naam van uw team. (2) De namen van de personen in uw team en (3) van welke studentenvereniging(en) deze personen lid zijn.
De uiterste datum dat uw team zich kan aanmelden is woensdag 10 mei.

Dit is voorlopig de informatie waarmee u het zult moeten doen. Te zijner tijd geven we meer informatie over schema’s, financiën etc.

Met immer amicale groet, namens Senaat Meijer,

De FeestCie

Tof! Lijkt me mooi om hier heen te gaan. Ik meld me aan voor het/een voetbalteam! Meer?

is t alleen voetbal?

Kunnen we niet basketballen, schijnen ze in Twente sowieso ook aan te doen..

Het gaat dus om voet- en volleyballen. Opgeven gaat via het mailadres dat in de tekst is opgenomen, dus niet middels dit forum.

Maar via dit topic kan toch wel gepolst worden of er animo voor is?

wie heeft er animi voor volleybal?

26 mei is een vrijdag? irritant zeg, waarom niet gewoon zaterdag? nu moet ik kijken of ik ga...

Volleyballen lijkt me wel wat.

wat suf zeg alleen voet- en volleybal!

Ik wil ook wel volleyballen (volgende week weer bij de aclo??)

Hmm.. Volleybal lijkt me wel wat. Toch is het moeilijk kiezen tussen amicaal sporten of klaverjassen @ Middelstum.

dus het is in zwolle? ha kan ik mooi op de fiets ;)
ik ben voor volleybal! :D

Volleybal lijkt me wel wat... Ik weet alleen nog niet zeker of ik kan. Ligt er ook aan wie er verder nog meedoen natuurlijk ;-)

ik wil allebei wel

Wil ook wel volleyballen, moet ik wel kunnen natuurlijk!

He, dan tel ik nu al 2 voetballers! Dat gaat snel.. wie nog meer?

Beetje tegen Thijssen voetballen, dat lijkt me wel wat. Helaas weet ik niet of ik op vrijdag kan. ik geef mij dus nog niet op.

Voetballers: Arend (misschien Rene en Henri) en ik. 10 mei (volgende week woensdag) moeten we ons opgegeven hebben. Wie doen er nog meer mee? We hebben minimaal vijf personen voor één team nodig.

zijn er al teams opgegeven?

ps ik wil nog steeds wel volleyballen ;)

@RJ: het is Tijssen, maar ik denk dat het op deze manier helemaal niet meer doorgaat, tenzij er nu nog mensen zich aanmelden voor de voet/volleybalteams...