Lammert

Geliefden,

Met een HV op ramkoers met ons tijdsbesef, willen we u er op attenderen dat u donderdag 28 maart weer van harte welkom bent voor een Maaltijd Op Soos Tegen een Redelijk Douceurtje (MOSTeRD). Inloop om 18.45 uur, eten om stipt 19.00 uur.

Het menu bestaat uit drie gangen:

  • Drankje als aperitief
  • Macaroni met makreel en andere lekker dingen
  • Verrassing

Opgaves kunnen, net als dieetwensen (vegetarisch/notenvrij/glutenvrij/calorievrij), op dit topic worden gedaan/gepost (dat is in dit geval hetzelfde). De opgave sluit woensdag 27 maart om 16.00 u, ivm inkopen. Mocht u na deze doodlijn denken: 'ha, daar wil ik toch nog wel bij zijn!' dan kunt u altijd bellen of dat nog kan, bijvoorbeeld naar 06-20333409.

Eten is uw passie, koken de onze. Laten we samenwerken tot vreugd van ons allen!

Geef mij maar wat van die MOSTeRD:

  • Kristel
  • Freerk Jan
  • Lammert

Geef mij maar wat van die MOSTeRD:

  • Kristel
  • Freerk Jan
  • Lammert
  • Alienke

Geef mij maar wat van die MOSTeRD:
1 Kristel
2 Freerk Jan
3 Lammert
4 Alienke
5 Evite

Ahhh kan het echt niet wat eerder dan 19.00 uur? Ik ga die avond naar de Matthaus, net als heel veel andere GSV'ers geloof ik, en dan red ik 19.00 uur dus niet en dat vind ik jammer wnat MOSTeRD is leuk.

Ik ben er wel

1 Kristel
2 Freerk Jan
3 Lammert
4 Alienke
5 Evite

  1. Wouter
  2. Simeon

Owja, ik heb een speciaal dieet waarbij ik verplicht 2 biefstukken per dag moet eten. Na 18.00...

1 Kristel
2 Freerk Jan
3 Lammert
4 Alienke
5 Evite

  1. Wouter
  2. Simeon
  3. Remco
Charlotte schreef: Ahhh kan het echt niet wat eerder dan 19.00 uur? Ik ga die avond naar de Matthaus, net als heel veel andere GSV'ers geloof ik, en dan red ik 19.00 uur dus niet en dat vind ik jammer wnat MOSTeRD is leuk.

1 Kristel
2 Freerk Jan
3 Lammert
4 Alienke
5 Evite

  1. Wouter
  2. Simeon
  3. Remco
  4. Mirjam

1 Kristel
2 Freerk Jan
3 Lammert
4 Alienke
5 Evite

  1. Wouter
  2. Simeon
  3. Remco
  4. Mirjam
  5. Wybren
Rosalie schreef:
Charlotte schreef: Ahhh kan het echt niet wat eerder dan 19.00 uur? Ik ga die avond naar de Matthaus, net als heel veel andere GSV'ers geloof ik, en dan red ik 19.00 uur dus niet en dat vind ik jammer wnat MOSTeRD is leuk.

Hallo senaat of DrEC ofzo, ik denk dat dit serieus wel iets is om te overwegen?

Zodat de andere die wel naar de HV willen en daarom juist gaan eten op soos weer niet naar de HV gaan vanaf het begin omdat eten op soos weer te vroeg is?

Charlotte schreef:
Rosalie schreef:
Charlotte schreef: Ahhh kan het echt niet wat eerder dan 19.00 uur? Ik ga die avond naar de Matthaus, net als heel veel andere GSV'ers geloof ik, en dan red ik 19.00 uur dus niet en dat vind ik jammer wnat MOSTeRD is leuk.

Hallo senaat of DrEC ofzo, ik denk dat dit serieus wel iets is om te overwegen?

Hallo Charlotte! Het was weekend, dus sorry voor de late reactie. We hebben het eten nu juist iets later gepland zodat mensen meteen door kunnen naar de HV. Als we het eten eerder gaan doen voor de mensen die naar de Mattheus Passion willen is dat hele idee natuurlijk meteen weg. Helaas zullen jij en de rest van de Mattheus-mensen dus zelf iets te eten moeten regelen.

Charlotte schreef:
Rosalie schreef:
Charlotte schreef: Ahhh kan het echt niet wat eerder dan 19.00 uur? Ik ga die avond naar de Matthaus, net als heel veel andere GSV'ers geloof ik, en dan red ik 19.00 uur dus niet en dat vind ik jammer wnat MOSTeRD is leuk.

Hallo senaat of DrEC ofzo, ik denk dat dit serieus wel iets is om te overwegen?

Klopt, jij bent wel zo belangrijk!

Lammert schreef: Het menu posten we te onzer tijd wel, maar dat het lekker wordt lijkt me een gegeven. Zie verder Johannes 20:29b.

Dit deed me denken aan uit Hook

Stayphanie schreef:
Lammert schreef: Het menu posten we te onzer tijd wel, maar dat het lekker wordt lijkt me een gegeven. Zie verder Johannes 20:29b.

Dit deed me denken aan uit Hook

Haha! memories

C.A. schreef:
Rosalie schreef:
Charlotte schreef: Ahhh kan het echt niet wat eerder dan 19.00 uur? Ik ga die avond naar de Matthaus, net als heel veel andere GSV'ers geloof ik, en dan red ik 19.00 uur dus niet en dat vind ik jammer wnat MOSTeRD is leuk.

Hallo senaat of DrEC ofzo, ik denk dat dit serieus wel iets is om te overwegen?

Klopt, jij bent wel zo belangrijk!

Het ging dus niet om mij, maar meer om het feit dat er nou niet zóveel mensen naar MOSTeRD komen meestal. Je kunt toch juist stimuleren om naar deze activiteit te komen door het wat naar voren te verschuiven, zodat andere Mattheusgangers óók op soos gaan eten. Dan zijn er dus meer mensen. Zou toch jammer zijn als er slechts voor tien man gekookt hoeft te worden, straks.

Charlotte schreef:
C.A. schreef:
Rosalie schreef: Hallo senaat of DrEC ofzo, ik denk dat dit serieus wel iets is om te overwegen?

Klopt, jij bent wel zo belangrijk!

Het ging dus niet om mij, maar meer om het feit dat er nou niet zóveel mensen naar MOSTeRD komen meestal. Je kunt toch juist stimuleren om naar deze activiteit te komen door het wat naar voren te verschuiven, zodat andere Mattheusgangers óók op soos gaan eten. Dan zijn er dus meer mensen. Zou toch jammer zijn als er slechts voor tien man gekookt hoeft te worden, straks.

Als ik het goed begrijp vraag je om het pre-hv eten vroeger te doen omdat je niet naar de hv gaat.
Met als gevolg dat mensen die wel naar de hv gaan moeten wachten?
Dat vind ik een beetje gek.

En nu opgeven met die hap

Ik probeer meer animo voor MOSTeRD te krijgen, dat is alles. Het is ook een aparte GSV-activiteit weetje. Maar ik begrijp het al en trek me wel stilletjes terug met m'n pizza donderdag.