Joashakvoort

hallo GSV,

dit is de eerste keer dat ik een topic aanmaak, we zullen zien of het werkt.
maar het is dan ook een zaak van groot belang, namelijk de urker vissers!!
dit is een documentaire serie over Urk waarin mijn prachtige dorp eens niet negatief in de publiciteit komt.
mag ik jullie er op wijzen dat naar de eerste twee afleveringen ongeveer 1MILJOEN kijkers hebben gekeken.
laat je hart verwarmen door de geweldige, nuchtere familie Kramer en het rijlen en zijlen op een trotse Urker Kotter.
dus mis het niet elke werkdag 19:25 op nederland 1, behalve morgen want dan gaat iedereen natuurlijk naar de CKC activiteit

zo dat wilde ik even kwijt

Een soort Deadliest Catch maar dan met Kapitein Kramer ipv Captain Sig?

Joas schreef: hallo GSV, dit is de eerste keer dat ik een topic aanmaak, we zullen zien of het werkt. maar het is dan ook een zaak van groot belang, namelijk de urker vissers!! dit is een documentaire serie over Urk waarin mijn prachtige dorp eens niet negatief in de publiciteit komt. mag ik jullie er op wijzen dat naar de eerste twee afleveringen ongeveer 1MILJOEN kijkers hebben gekeken. laat je hart verwarmen door de geweldige, nuchtere familie Kramer en het rijlen en zijlen op een trotse Urker Kotter. dus mis het niet elke werkdag 19:25 op nederland 1, behalve morgen want dan gaat iedereen natuurlijk naar de CKC activiteit zo dat wilde ik even kwijt

Ik wil best een aflevering kijken als jij op de HV volgende week donderdag even reclame maakt voor dit televisiespektakel. In het Urks uiteraard.

Sjonge, jullie zijn wel héél hard op zoek naar invulling voor de HV dan.

Charlotte schreef: Sjonge, jullie zijn wel héél hard op zoek naar invulling voor de HV dan.

jij bent er niet eens dus jij mag niks zeggen

Hoezo ik ben er niet? Ik neem aan dat de HV niet om 23.00 uur is afgelopen?

Charlotte schreef: Hoezo ik ben er niet? Ik neem aan dat de HV niet om 23.00 uur is afgelopen?

Tuurlijk niet, maar je mist wel belangrijke dingen ;)

Borrelpraat

Het is net een rubriek van Man Bijt Hond, maar dan heel uitgebreid. Leuk! :D Opa Kramer, held.

kijk dat moeten we hebben inhoudelijke positieve reacties!

Ja, Joas,
Ik ben het met Mark eens. Je moet hier reclame voor maken in het Urks. Of überhaupt iets zeggen in 't Urks. Alleen dan ga ik naar de HV (Niet waar hoor, senaat, maar misschien werkt 't. Ik hoop dat alleen jullie dit lezen)!
Ik lach me altijd slap namelijk als jij iets in het Urks zegt.

Joashakvoort

ik weet niet of het wel mag van senatrix brands

Ach, volgens mij is senatrix Brands de kwaadste nog niet.

Monique497 schreef: Ach, volgens mij is senatrix Brands de kwaadste nog niet.

bedankt

Mary Jane schreef: kijk dat moeten we hebben inhoudelijke positieve reacties!

Dit was joas trouwens;p

Joashakvoort

WAAAt??!! is smeerkess Laura?, oke dat wist ik niet en ten tweede: die eerste reactie van marriane was idd van mij, sinds dit topic heb ik mijn aantal posts vervijfvoudigt en ik spam dus zelfs met ander accounts, want jullie moeten allemaal op z'n minst 1 aflevering kijken

Gisteren onder milde dwang van Amice Hakvoort een aflevering gezien. Indhoudelijke reactie: Viel nog best wel mee. Deadliest Catch is wat spannender maar het was vermakelijk om te zien hoe een dikke vent als een olifant in een porseleinkast (wit riel goed quality porseleine dolls) de kitsch uit de lokale souvenirshop op Cyprus inslaat, en ontroerend hoe een jochie van 12 met een of andere taaislijm-inteeltziekte een shuttle-run test moet doen in het VUMC om te kijken of hij (als 7e generatie, waar z'n pa dan best wel weer trots op zou zijn) ook visserman kan worden. Meng dat nog met wat onverstaanbaar gemopper over hoe vroeger de visquota en brandstofprijzen veel gunstiger waren en dat dat twinriggen nog niet zo makkelijk is als het lijkt, knal er een paar shots van een gezin dat, terwijl vader op zee is, gezamenlijk de handen vouwt rond de keukentafel tegenaan, spice de boel nog een beetje op met een paar mooie plaatjes van kakkende meeuwen die rond de "GY57" vliegen en je hebt een tv-juweeltje.

Elke avond voor het 8 uur journaal op Nederland 1 (of NPO1, weet ik veel wat Henk Hagoort allemaal verzint). Weer eens wat anders dan dat geleuter bij van Nieuwkerk aan tafel.

Joashakvoort

jaah!! eindelijk een GSV'er van gewicht die mijn goede zaak steunt, ondanks je sarcasme hier en daar bedankt voor je positieve reactie