Herbsgarden

Dankzij Robbert kun je op Youtube de en het bekijken. Volgens Koos verdiende dat wel een eigen topic op het forum, dus bij deze. Misschien een idee om de GSV-presentatiefilm op de voorpagina van GSVnet te zetten?
Edit: ook de staat on-line.

Het almanak-filmpje blijft briljant om terug te kijken. (Hoppa, weer een veer in de reet van de almanakcommissie)

Geniaal filmpje inderdaad, ik had em nog niet gezien. Vooral dat stukje waar Jochem Meyer in beeld is en er 'kees meijer, biologie student' onder staat.. :D

Super om weer eens terug te zien!

Erg tof gedaan. Robbert bedankt. En inderdaad kan het als wervingsfilmpje dienen voor op de site.

Allemaal erg mooi en aardig, maar mij spreekt de mogelijkheid de filmpjes gewoon in je bezit te krijgen in de oorspronkelijke kwaliteit ook wel aan. Is bij deze die mogelijkheid nu volledig geëlimineerd?

Vergeet de GSV film niet!

wanneer komt'ie dan?

Die moet daar ook bij op (op die dvd die de senaat gaat samenstellen).

en wat about de cabaretavond? Knippen, plakken, branden toch?

hela, goededag. De filmpjes zijn gevonden, ik had al een keer voorgesteld om die filmpjes integraal (via Youtube) op de GSV-site beschikbaar te stellen een GSV-Tube gedeelte ofzo, daarom had ik ze er vast opgeknald.

En inderdaad om mijn GSVtijd helemaal af te sluiten wil ik er nog voor zorgen dat iedere GSV'er kan beschikken over een dvd met filmpjes en of foto's. Die dvd die de senaat samen gaat stellen (blijkbaar) dat zal dan waarschijnlijk een foto-dvd worden ofzo?

In ieder geval ben ik bezig om de kleinkunstavond op dvd te zetten. Het is inderdaad even knippen, plakken en branden, maar doordat ik zelf niet beschik over de meest briljante multimediatools is dat allemaal wat irritanter gegaan dan ik had gehoopt... ik ben intussen bij het knippen. Al het materiaal is in elk geval digitaal beschikbaar. Nu wil ik daar dus nog een dvd-menu aan vastplakken en het even iets professioneler uit laten zien. Het kost alleen iets meer prioriTIJD dan ik gedacht had.

Mijn idee is nu dan om dus al het kleinkunst van 21 oktober op de dvd te zetten, met daarbij het almanakfilmpje en als het kan ook de GSV-film (ik weet niet hoe groot die is).

Ik wilde je daar al over mailen Pieternel, maar kan het ook even hier vragen, zou ik die film van jou kunnen krijgen, zodat deze ook op de dvd kan?

Hallo, de Webcie hier.

Vanaf vandaag zijn alle GSV filmpjes die op Youtube te vinden zijn, ook direct op GSVnet te bekijken. In het hoofdmenu staat onder De GSV een nieuw kopje genaamd .

Dit is een eerst opzet, in de toekomst zal er een betere layout en navigatie komen.

Heb je ook een filmpje waarvan je denkt dat het de moeite is om die met de GSV te delen, schroom dan niet en mail ons (webcie@gsvnet.nl) de URL. Dan zorgen wij dat hij er zo snel mogelijk bij komt te staan.
Voorwaarde is uiteraard wel dat het ding GSV-gerelateerd is.

Veel plezier ermee, en we zien de inzendingen wel verschijnen.

Liefs van de Webcie

Wat handig, bedankt WebCie!!!

Herbsgarden

Jo, leuk.

Check check check it out:

Koning Drietand

nog 2 dispuut filmpjes die erbij kunnen:

beschamend, maar ook dat is de gsv

valt onder de peiler: "studentikoos verdrinken wij een studiepunt of wáááát"

Senaat Afknapper de film