Roskam

Na ruim 2,5 jaar trouwe dienst is mijn mobieljte nu toch echt aan vervanging toe. Het beeldscherm doet het niet meer en dat is vrij lastig...

Als je nog een (werkende) telefoon over hebt en daar voor een mooi prijsje vanaf wil, hoor ik het graag!

wanneer loopt je abo'tje af? Anders sluit je nl voor een prikkie een nieuwe af met telefoon.

Leuke poll!

Skippy schreef: wanneer loopt je abo'tje af? Anders sluit je nl voor een prikkie een nieuwe af met telefoon.

Pas over een jaar... Ik had een jaar geleden een 2-jarig abbonement afgesloten met een mooie nokia en een flinke cash-back, maar toen is die telefoon gejat en moest ik dus m'n oude weer gebruiken :?
Die doet het nu dus niet meer...

Misschien heb ik thuis nog wel wat oude telefoons liggen, waarschijnlijk niet simlockvrij geloof ik...

Voor een kleine vijftig euro , maar weet niet of je dat er voor over hebt (marktplaas kan natuurlijk altijd nog).

Als de telefoons ouder zijn dan 1 jaar, kun je een briefje sturen naar de provider met het verzoek de unlock-codes op te sturen. Heb ik ook gedaan.

ja, daar kwam ik idd ook achter toen ik al een tientje had betaald om m simlockvrij te maken... Dat kun je ook nog altijd laten doen, bij de goedkope kleine, telefoonzaakjes. Kost dus 10 euro

Ik heb er ondertussen eentje kunnen regelen, dit topic kan dus wat mij betreft gesloten worden.