ARD

Dag mensen van de webcie. Ik heb een probleempje. Als ik mijn signature aanpas en ik klik op laat mijn signature altijd zien, dan blijft hij niet staan. Wat doe ik fout? Of ligt het niet aan mij?

Lees het onderste bericht hier maar eens!!!

http://www.gsvnet.nl/portal/viewtopic.p ... 9&start=30
Vriend Niels

Ja Ard, ik heb daar ook al is moeilijkheden mee gehad, maar je moet dus telkens als je wilt posten het hokje bij 'Attach signature' aanvinken.

Nylez schreef: Ja Ard, ik heb daar ook al is moeilijkheden mee gehad, maar je moet dus telkens als je wilt posten het hokje bij 'Attach signature' aanvinken.

Superirritant idd. Er wordt aan gewerkt, hopelijk lukt ze dat een beetje snel. Daarom zal ik ze maar niet meer storen, want ze zijn druk bezig. :wink:

The Master schreef: Superirritant idd. Er wordt aan gewerkt, hopelijk lukt ze dat een beetje snel. Daarom zal ik ze maar niet meer storen, want ze zijn druk bezig. :wink:

Ja, en het kan dus wel anders he, bij zo'n forum als dit.
vast een of andere optie die ze (per ongeluk) hebben uit gezet... :lol:

Biezema op 18 feb schreef: Als het goed is kun je het binnenkort bij je instellingen veranderen.

Biezema?? :roll:

Het werkt nog steeds niet....

Nu is in 'mijn profiel' het wel mogelijk om de optie aan te vinken waarmij de handtekening automatisch wordt toegevoegd, maar deze optie wordt verder niet doorgevoerd bij het versturen van de gegevens. Is het erg moeilijk om hier wat aan te doen webcie? Volgens mij is er nl. sprake van een klein foutje in de programmatuur... En met mijn lekenverstand zeg ik: dat is toch helemaal niet zo moeilijk? :wink:

't is opzich een klein foutje, staat op de takenlijst maar ehm,

't is zeg maar niet zo simpel als dat waar een "-" een "+" zou moeten staan maar meer zo als waar "nix" staat een "+" moet staan. Tja en als je die "+" kwijt bent... :roll:

Pieter schreef: 't is opzich een klein foutje, staat op de takenlijst maar ehm, 't is zeg maar niet zo simpel als dat waar een "-" een "+" zou moeten staan maar meer zo als waar "nix" staat een "+" moet staan. Tja en als je die "+" kwijt bent... :roll:

Ja ja.......

Wat eventueel wel op korte (=snel) termijn kan is dat bij iedereen standaard de signature aan staat. Wil je dus geen signature dan moet je die in je profiel verwijderen. Is dat een optie?

JAAAAAAAAAAAAA! Goed zo!!

Oke dan, signatures staan nu bij iedereen standaard 'aan'.
Uitzetten kan waarschijnlijk niet in je "Mijn Profiel". Wel per bericht. Wat ook kan is je signature verwijderen (leeg maken) in "Mijn Profiel".
We zien wel wat het wordt, niet zo veel zin in om alles te testen.. ;)

L1Rn4urAyA7aTEe

Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Goed bezig Pieter.

Pieter schreef: Tja en als je die "+" kwijt bent... :roll:

SHIFT = levert een plus op bezemer..... :lol:

(he, het lijkt wel of mijn signature nu wel blijft staan)

Hé Webcie,

Gaan we weer. Als ik mijn handtekening standard aan wil hebben en dat aanvink in profiel en vervolgens op versturen druk wijzigt hij de instellingen niet. Als ik terug ga naar mijn profiel staat hij nog steeds op 'nee'. Wat nu? :oops:

Bij voorbaat dank :P

LTW

L1Rn4urAyA7aTEe

Je kunt je ook berusten in je lot LTW een er een semi-automatische handeling van maken... :wink:

LTW schreef: Hé Webcie, Gaan we weer. Als ik mijn handtekening standard aan wil hebben en dat aanvink in profiel en vervolgens op versturen druk wijzigt hij de instellingen niet. Als ik terug ga naar mijn profiel staat hij nog steeds op 'nee'. Wat nu? :oops: Bij voorbaat dank :P LTW

je bent niet de enige Wiskerke!!! :cry:

The Master schreef: je bent niet de enige Wiskerke!!! :cry:

Nee, we hebben Niels ook nog... hahahaha :lol:

Gompie.

Hij is er weer spontaan vandoor gegaan.
Ik heb echt nergens aan gezeten!

Help?

Jean schreef: Ik heb echt nergens aan gezeten!

Ja ja, dat zeggen ze allemaal! :wink:

Echt hoor! :shock: