Holsappel

We zijn weer los!

Nadat eerder deze week Matthew Goss en Ben Swift de eerste en tweede etappe wisten te pakken in Tour Down Under, was het vannacht de beurt aan de nieuwe aanwinst van Rabobank, Micheal Matthews. De Australiƫr lukte het uit het wiel van Goss te komen, en op die manier zijn eerste overwinning in de World-Tour te pakken.

Topic over het wielrennen lijkt me niet overbodig.

Webcie, sticky?

Die is er toch al, een topic over wielrennen?

Kon ik niet vinden :(

Geox is er niet bij, Sastre en Mentsjov dus niet in de Tour dit jaar.

UndahCovah schreef: Die is er toch al, een topic over wielrennen?

Is er wel, maar dan vooral om zelf te gaan fietsen:

Robert schreef: Webcie, sticky?

Eerder een slotje denk ik

Uiteraard wel 4 Franse wildcards..

het scheelt dat skil er niet zoveel te zoeken heeft

GEOX wel.

Hoppa, mooie dubbelslag Gesink in Oman!
Gaat lekker met de Nederlanders...

gaat lekker dit jaar!

Voor Gesink jammer dat Contador alweer mag fietsen, anders hadden we weer kans op een Nederlandse Tourwinnaar!
Geef je ook allemaal even op voor het wielerdispuut trouwens.

hier over 10 minuten een uitgebreide samenvatting http://sports-livez.com/channel/ch-2.php

Volgens mij is dit een verslag van etappe 3. Dus de tweede overwinning van Theo Bos en niet de overwinning van Gesink in etappe 4

dat klopt inderdaad.

Was ook wel mooi te zien, daar niet van.

Ja dat was ook een beste sprint. Van 300 meter aan gaan en gewoon zo lang je snelheid volhouden dat er niemand overheen kan.

Gesink wint ook de tijdrit in Oman van oa Boasson Hagen en Cancellera. Kon nog wel eens een heel mooi seizoen worden dit.

inderdaad, nu hopen dat onze andere jonge jongens ook goede resultaten laten zien.

Idd, wie weet morgen al met Lieuwe Westra in de afsluitende tijdrit van de ronde v/d Algarve!:)