Harald

Mijn neefje gaat verhuizen en hij biedt zijn kamer aan.

Het gaat om een kamer aan de Van Swinderenstraat 8a (straat die parallel loopt aan de Korreweg). Het is een kamer van 11 vierkante meter. De kamer is per begin februari beschikbaar
De huur is 225 inclusief gas water en licht .
Hij heeft er een nieuwe vloer ingelegd, nieuwe gordijnen opgehangen en een aantal muren opnieuw geverfd.

Je kan hem mailen (geraldtimmermans2@hotmail.com) of bellen (0615022750).

Gaat hij alweer weg uit Groningen? Of issie in rang gestegen bij ATV.

Blijft in Groningen en gaat met wat vrienden ergens wonen. Van rangen heb ik geen verstand.

Momenteel ben ik druk bezig met de website . Het schiet mooi op en binnenkort kan je neef zijn kamer plaatsen op <a href="http://www.christelijkwonen.nl"&gt;Christelijk Wonen</a> om zo een breed publiek te krijgen voor zijn kamer aan de Van Swinderenstraat!

Groetjes,

Roel van der Sloot
Christelijk Wonen

938 eu voor 14 m2?

N.B. Steendam

Hé, in die straat heb ik ook gewoond! Stoer hè? Wat ik eigenlijk wil zeggen: prima locatie, je bent zo in het centrum.

Ursa schreef: 938 eu voor 14 m2?

gulden! want f is toch het teken voor gulden?!

dijkstra schreef:
Ursa schreef: 938 eu voor 14 m2?

gulden! want f is toch het teken voor gulden?!

Er staat vanaf938. Overigens is fl. het teken voor gulden, of nog beter: ƒ.

HFL is overigens ook een teken voor gulden. Afkorting staat voor de voormalige munteenheid Hollandse Florijn.

AssessorJoost
Gerjan schreef: HFL is overigens ook een teken voor gulden. Afkorting staat voor de voormalige munteenheid Hollandse Florijn.

gerjan onze historicus.

Heel goed dat jullie allemaal al een kijkje hebben genomen op <a href="http://www.christelijkwonen.nl"&gt;Christelijk Wonen</a>. Op dit moment bestaat het aanbod nog uit demo-artikelen, zodat je een idee krijgt van hoe de website er straks uit komt te zien. De prijzen die er op staan zijn dus verzonnen, mocht iemand 938 euro (of guldens) voor een kamer vragen, dan woon je vast in de grote zaal van het gemeentehuis, midden in het centrum, das ook niet gek.

Wil je op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen van Christelijk Wonen dan kan dat door dat hier aan te geven op het forum of door even een mailtje te sturen naar info@christelijkwonen.nl met als onderwerp: "keep me informed".

Groetjes,
Roel

N.B. Steendam

Ik denk al, waar gaat het over... Wat mij als eerste opviel aan de site was: "Groningen is een zeer gezellige plaats in het noorden van Nederland. Kamers zijn hier respectievelijk het goedkoopst." (res·pec·tie·ve·lijk bn, bw opeenvolgend; in de genoemde volgorde)

Is de kamer al weg haarald?

Alles is relatief - ook een demowebsite.

N.B. Steendam schreef: Ik denk al, waar gaat het over... Wat mij als eerste opviel aan de site was: "Groningen is een zeer gezellige plaats in het noorden van Nederland. Kamers zijn hier respectievelijk het goedkoopst." (res·pec·tie·ve·lijk bn, bw opeenvolgend; in de genoemde volgorde) Is de kamer al weg haarald?

Heel goed Niek, jij mag in de redactie! :D

N.B. Steendam schreef: Is de kamer al weg haarald?

Volgens mij nog niet. Webcie kan Roel zijn reclame weg worden gehaald?

Roell schreef: Heel goed dat jullie allemaal al een kijkje hebben genomen op <a href="http://www.christelijkwonen.nl">Christelijk Wonen</a>. Op dit moment bestaat het aanbod nog uit demo-artikelen, zodat je een idee krijgt van hoe de website er straks uit komt te zien. De prijzen die er op staan zijn dus verzonnen, mocht iemand 938 euro (of guldens) voor een kamer vragen, dan woon je vast in de grote zaal van het gemeentehuis, midden in het centrum, das ook niet gek. Wil je op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen van Christelijk Wonen dan kan dat door dat hier aan te geven op het forum of door even een mailtje te sturen naar info@christelijkwonen.nl met als onderwerp: "keep me informed". Groetjes, Roel

Sorry Roel, maar er is concurrentie, ze zijn ook al een stapje verder:

wel zuur voor roel, met skigo.nl en vakantiejongeren.nl zat ie er ook al net naast!!

voortaan even marktonderzoek doen roel, k ben in te huren vanaf 20 euro per uur!!

theodorus schreef: wel zuur voor roel, met skigo.nl en vakantiejongeren.nl zat ie er ook al net naast!! voortaan even marktonderzoek doen roel, k ben in te huren vanaf 20 euro per uur!!

Maarten, bedankt voor je medeleven! Gelukkig lopen skigo.nl en jongerenvakanties.com wel aardig goed en de officiële release van christelijkwonen.nl moet nog komen. We gaan het zien, ik hoop dat het meer zoet wordt dan zuur, waar jij over spreekt, en daar heb ik alle vertrouwen in. :)
Mocht uiteindelijk blijken dat het toch niet zo gaat als zou moeten, dan ga ik je zeker bellen! Thanks! :D

@Edje, idd christelijkwonen.nl heeft een concurrent! niet heel top, maar ach, een beetje concurrentie is ook wel weer gezond en houdt het leven spannend 8-)

Groetjes!

(Even mn bericht aangepast, gisteravond schoot ik een beetje fel tegen theodorus, toch een broeder van mij, uit. Dus hierbij een betere reactie.)

Foei Roell, da's niet zo netjes om Maarten zo neer te zetten. Bovendien bevat studentenstekkie.nl respectievelijk minder taalfouten, aldus zijnde een betere site.

Prince schreef: Foei Roell, da's niet zo netjes om Maarten zo neer te zetten. Bovendien bevat studentenstekkie.nl respectievelijk minder taalfouten, aldus zijnde een betere site.

Prince, je hebt gelijk wat betreft Maarten, dat was een beetje te hard, niet te lang mee zitten theodorus!

Wat betreft de kwaliteit van christelijkwonen.nl, dat moet je nog even afwachten. Ik ben benieuwd wat je er van vindt als straks de officiële versie van christelijkwonen.nl gelanceerd is! :)

Groetjes,
Roel