pytric

Heroes: een nieuwe serie uit Amerika. Best bekeken premiere van een TV serie ooit daaro. Je moet er wel van houden maar ik vind hm echt enorm tof. De schrijver schijnt te weten waar hij de komende vijf seizoenen heen wil met de serie. Maak je borst maar nat dus, nog geen teken van uitzendingen in Nederland maar internet is geduldig.

Staan inmiddels 11 afleveringen uit seizoen 1 .

Maar het wachten is wat mij betreft meer op aflevering 2.14 van Prison Break...

Bedankt voor de link, ik zie dat je nog veel meer kunt kijken!

Ik heb gister een paar van de eerste afleveringen van Heroes gekeken. Tis best leuk, al is het af en toe een beetje smerig met een meisje dat haar eigen lichaam weer in elkaar kan zetten. En het is eigenlijk een beetje een uitgemolken iets, dat mensen ineens rare krachten hebben, maar doordat het over zoveel mensen gaat en aldoor verschillende tijden waarin weer dingen veranderd worden is het nog wel leuk om te kijken.

Christine schreef: Ik heb gister een paar van de eerste afleveringen van Heroes gekeken. Tis best leuk, al is het af en toe een beetje smerig met een meisje dat haar eigen lichaam weer in elkaar kan zetten. En het is eigenlijk een beetje een uitgemolken iets, dat mensen ineens rare krachten hebben, maar doordat het over zoveel mensen gaat en aldoor verschillende tijden waarin weer dingen veranderd worden is het nog wel leuk om te kijken.

Ja is wel redelijk bekend thema maar wel lachen uitgewerkt en die Japanner vindt ik ook verreweg het grappigst.