Fleurke

Daaaaag,

Henri heeft weer eens iets kapot gemaakt in huis, deze keer was het de koffiepot...
Het eten is bijna op, dus we zijn aan de koffie toe... Wie o wie wil en kan ons een koffiepot schenken en die dan ook nog ff z.s.m. komen brengen?

Owja, Henri is nog steeds op zoek naar een nieuwe kamer...

Haha, typisch

Fleurke schreef: Daaaaag,

Gaatie dat zeggen

Het schijnt dat ze ook nog op zoek zijn naar een stofzuigerzak. Rare jongen die Berend.

Potverdrie, leugenaar dat je bent...

Het ging allemaal als volgt:

  1. Oud en Nieuw: Berend gooit koffiezetapparaat naar beneden.
  2. Oud en Nieuw: Berend gooit koffiezetapparaat naar beneden.
  3. Berend gooit koffiepot nr. 3 kapot.
  4. Berend gooit ook de laatste koffiepot kapot.

Conclusie: Berend moet nieuwe koffiepot regelen en zoekt daarvoor het fotum als makkelijke weg.

Beernd, heb nog een koffiepot. Moet je komen haaaaalen. Het is een goedkoop beestje met een klein mankement. Maar koffie is koffie zegt gait van n koekkoek.

Henri L schreef: Conclusie: Berend moet nieuwe koffiepot regelen en zoekt daarvoor het fotum als makkelijke weg.

Votum is toch met een v?

Grapjas

Ja? Vind je het een goeie? Moet jij nu èèn.

onze ouwe koffiepot is ook nog heel. die mag je hebben. Staat bij henderi.

Voldoet de maatbeker niet meer henri?

Jawel, maar ik ben het zat om een pan koffie te zetten ipv een pot koffie.

Volgens mij had ik al gezegd dat ik ook nog wel een pot had staan, maar Berend luistert natuurlijk nooit naar mij en opent er gewoon even een topic voor. Haal m dan maar lekker bij Hendéri op hoor....

Ik stuur Benerd zsm even langs.

Koning Drietand

Ik heb volgens mij ook nog een oude ongebruikte pot staan. Dus als nummer 6 kapot is kun je nog naar de Nieuwstraat fietsen. Altijd lekker op 1 januari.

Topic mag dicht, ik zeg niet waarom...

Dan gaat hij ook niet dicht :)

Ik heb trouwens nog wel een koffiepot voor de liefhebber.

Met filters en zulk soort grappen erbij.

Laat maar weten als er interesse voor is.

Als iedereen nu aan de Senseo gaat heb je nooit meer last van kapotte koffiepotten. Als die nu kapot is geeft je dat direct een reden om een compleet nieuwe te kopen in plaats van onderdelen. En nu niet dat gezeur dat Senseo bocht is. Dat klopt misschien wel, alleen het gemak is wel een groot voordeel.

Welnee, koffiepotten kun je ook nog tweedehands regelen, kost niet duur.
Bovendien kun je ook op de eerstvolgende rommelmarkt voor 2 euro een compleet koffiezetapparaat kopen en daar onderdelen afslopen, inclusief de koffiepot.
Zo, en dat alles zonder een waardeoordeel te geven over senseo... Ik kan het wel. ;)