Koning David

Amicae amicique,

gisteravond vroeg Cees de Praes mij om de sics van de drukker op te haeln omdat er helaas weer het een en 't ander was misgegaan met de interne communicatie tussen de sicredactie-leden. Toen ik na twee keer fietsen eindelijk met de sics op schoot in de keuken zat en het blad opensloeg om mijn eigen werk te lezen zag ik tot mijn grote schrik een enge fot (op pag. 25 om precies te zijn).

Wie o wie weet hier meer van??

Weet u hier meer van, heeft u verdachten gezien, wilt u bekennen? Meldt het mij.

Met vriendelijke groeten

Ewout Klei

(Ook namens zijn alter ego op dit forum Zarathustra).

Koning David

Het heeft nu nog geen zin voor de meesten om de sic te gaan bekijken omdat die nog niet is rondbezorgd. Hier wordt echter aan gewerkt. De Saffiersstraat is al wel bezorgd. De rest gebeurd in de loop van vandaag.

Voor 13 uur hoop ik :roll: :?:

Koning David

Ik loop die kant nu wel even op.

L1Rn4urAyA7aTEe

Dit keer ben ik wel onschuldig.

Vriend Niels

Als ik mij niet vergis, is dit niet de eerste keer dat de Sic niet op tijd is...

Vriend Klei schreef: Amicae amicique, Toen ik ..... het blad (sic) opensloeg om mijn eigen werk te lezen zag ik tot mijn grote schrik een enge fot (op pag. 25 om precies te zijn).

Wat heb je nou weer gedaan?

Vriend Klei schreef: ...wilt u bekennen? Meldt het mij.

Wat vangt dat?

Koning David

Eeuwige roem.

Ik weet niet wie dit keer de sics bijlangs gebracht heeft, maar mijn complimenten dat de sic al zo vroeg in de deur ligt!!

Ik hoorde een dreun op de mat, wist dat het de sic was, rende naar de deur, maar de bezorger was al gevlogen. De volgende keer wil ik de koffie niet weer moeten weggooien...

Oei Klei, hoe komt dat ding in Schotland...???
En hoe komt het er weer vandaan? :D

Koning David
deboer schreef: Ik weet niet wie dit keer de sics bijlangs gebracht heeft, maar mijn complimenten dat de sic al zo vroeg in de deur ligt!! Ik hoorde een dreun op de mat, wist dat het de sic was, rende naar de deur, maar de bezorger was al gevlogen. De volgende keer wil ik de koffie niet weer moeten weggooien...

Bedank de amici Lenthe en Kruithof. Ik had ze vanochtend gebeld en ze hebben zo hoor ik hun werk naar behoren gedaan.

EJ schreef: Oei Klei, hoe komt dat ding in Schotland...??? En hoe komt het er weer vandaan? :D
Ik vermoed dat uw huisgenoot amice Van Biessum hier achter zit. Maar wat doet hij in Schotland?
Koning David

Amice De Bruijne, nu u toch online bent. Kunt mij misschien etwas vertellen wat u weet over mijn lint wat ik nog niet weet?

jaja

Koning David

Jan Maarten weet meer want hij zegt dat ik mijn lint voor de januari-HV terugkrijg. Zou hij geheime banden hebben met Dionysia?

Vriend Klei schreef: Jan Maarten weet meer want hij zegt dat ik mijn lint voor de januari-HV terugkrijg. Zou hij geheime banden hebben met Dionysia?

Geheim????

Koning David

Openlijk!?

Vriend Klei schreef: Jan Maarten weet meer want hij zegt dat ik mijn lint voor de januari-HV terugkrijg...blablabla

Dat is dan wel snel, dat ding moet nog de hele wereld rond... 8)