JaMPot

Ik wilde hier even opmerken, dat de 'nieuwe' methode om de dubbelquote te vervangen door [...] toch niet helemaal werkt. Zo vervangt deze methode alles tussen de eerste [ q u o t e ] en de laatste [ / q u o t e ] door de bewuste haakjes met daartussen gelegen puntjes. Dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling van deze optie, daar zij alleen de dubbelquote dient te vervangen. Mijn vraag richting Webcie: Hoe hoog komt dit op de prioriteitenlijst?

L1Rn4urAyA7aTEe

Volgens mij doe jij dan iets fout: ik heb daar geen last van, bij mij blijft keurig de laatste quote staan.

Ingûh schreef: Volgens mij doe jij dan iets fout: ik heb daar geen last van, bij mij blijft keurig de laatste quote staan.
Volgens mij doe ik niets fout! Ik heb het zelfs nu nog een keer herhaald. Maar laat ik ook hier eens laten zien wat er gebeurt door mij zelf eens te quoten:
JaMPot schreef: bla bla bla
Waarna we de qouteknop eens gaan proberen.

En dat levert op:

JaMPot schreef: [..] Waarna we de qouteknop eens gaan proberen.

Terwijl volgens mij de bedoeling was dat de methode dit op zou leveren:

JaMPot schreef: [..] Volgens mij doe ik niets fout! Ik heb het zelfs nu nog een keer herhaald. Maar laat ik ook hier eens laten zien wat er gebeurt door mij zelf eens te quoten: [..] Waarna we de qouteknop eens gaan proberen.

Maar dat moest ik zelf inelkaar prutsen!

Ik heb nog even zitten rondkijken. De huidige manier is wel aangegeven, alleen vind ik deze manier niet werkbaar. De volledig toegevoegde tekst zou quote-baar moeten zijn door middel van de quote-knop, daar deze anders niet heel veel zinnigs heeft toe te voegen (hand-quoten is altijd mogelijk). 't Is misschien iets meer programmeerwerk, maar zeker niet onmogelijk.