Wendel

Het is bijna zover, de opening van Happietaria!
Donderdag is de grote dag en vanaf vrijdag hebben we personeel nodig om onze gasten van eten te voorzien.

Wil je een keer of meerdere keren meehelpen?
Geef je dan op via www.happietariagroningen.nl.

We hebben veel mensen nodig, vooral aankomend weekend zijn we hard op zoek naar personeel. Dus heb je een middag of avond tijd of kun je tijd vrijmaken? Geef je dan op om mee te helpen.

We hopen dat jullie willen helpen.

Namens de personeelscommissie,
Wendel

En voor de mensen die van plan zijn te komen werken is er woensdag van 4 tot 5 een medewerkersinstructie in het happietariapand. (steenhouwerskade 9)

Voorafgaand aan elke shift wordt er ook een korte instructie gegeven. Maar mocht je je wat meer willen voorbereiden dan is deze instructie wat uitgebreider. Dus kom langs, je hoeft je niet op te geven.

Noteer mij maar voor komende vrijdag. Ik begin wel om half drie en dan ga ik wel tot het eind door...

Ik kan overal wel aan de slag, heb IVA en jaren happie ervaring ;)

Goed bezig skippy!!! Het wordt doorgegeven aan de bevoegde instanties.

tevens bump

Wie heeft er zin om vanavond tijdens de opening achter de bar te staan?
(wel iemand met een IVA-certificaat natuurlijk)

We hebben nog wat stoelen-in-elkaar-zetters nodig. Dus als je even tijd hebt, kom langs.
Zaterdag hebben we nog hulp nodig in de keuken en bediening. Voor de mensen die niet op kamp of BK-weekend zijn, kom helpen!

Zeg dame, ik wil niet zeuren, maar op dat moment hadden we enkel opgeladen boormachines nodig... Het in elkaarzetten was zo een beetje wel gebeurd... En trouwens, hoe wist je dat, ik had je al node gemist :P...

Wat zijn we dankbaar voor de mensen die vanmiddag in grote getale kwamen helpen in de keuken en in de bediening! Doordat er lekker veel mensen rondliepen, liep het allemaal goed gesmeerd. Super!

Voor vandaag (zaterdag) zijn we op zoek naar jou. Als jij vanmiddag tijd hebt om te komen helpen, zet die dan alstjeblieft in voor Happietaria. Ook al is het maar een uurtje!

Bel 06-14044709 voor meer info.

Happietaria is nog hard op zoek naar personeel voor morgen (maandag) 1e shift. Dus als je morgen een beetje tijd hebt, schroom niet en geef je op via de site van Happietaria of bel Wendel dan wel Erik Douma. Alvast bedankt!

Ook eind van de week en het weekend kunnen we nog wel wat hulp gebruiken...

Maureen zegt JA! ze moet niet te brak zijn

Ook morgen zijn er weer mensen nodig. Dit keer niet om in het restaurant te helpen, maar om te helpen flyeren. Er wordt morgen namelijk geflyerd in het centrum van groningen tussen 3 en 5 uur. Dus meld u allen aan om te flyeren. We hebben ongeveer 10 mensen nodig.

en meldt u daarna allen aan om te komen werken. (woensdag bijvoorbeeld).

En ,meldt u ook allen aan om te komen eten!

Zelfs voor mijn college Operations Management lopen ze al reclame te maken voor Happie.

Als antwoord op de vraag uit de zaal of er ook vegetarisch was, werd een ja gegeven, dus een extra reden voor de niet vleesch eters onder ons om heen te gaan.

En een heeeeerlijk vegetarisch menu dat we hebben... dat willen zelfs niet-vegetariƫrs wel opeten!

^Bump!

Komende dagen kunnen we nog aardig wat hulp gebruiken dus als je tijd als je een beetje tijd hebt.... Daarnaast kun je je natuurlijk ook altijd opgeven voor de bel-me-maar-lijst zodat we als dat nodig is jou kunnen bellen!

Ik kom binnenkort (waarschijnlijk volgende week vrijdag) wel een keer werken, maar deze week wordt em voor mij niet.

Ik kom volgende week dinsdag 4 december met BK, dus bij deze Wendel.

Namens Wouter Kamp (PR):

Voor aanstaande vrijdagmiddag (30 november) willen we erg veel mensen inzetten om te flyeren en een ludieke actie op de vismarkt uit te voeren!

Vrijdag wordt een grote promoactie gehouden voor de happietaria. Met drummers op potten en pannen (christiaan Huizinga gaat daarachter aan), toneelspelers met een living statue, dan wel performance (Happening ingeschakelt), flyers uitdelen met eten en met Brallers die de vismarkt vanaf tafels toespreken door Megafonen (procantoriaat actief betrokken). Ook de andere verenigingen zullen hun steentje bijdragen. Hoe meer mensen, hoe meer gezelligheid en actie! Dus wees er vrijdag bij. Hoogtepunt van de actie is tussen 15:15 en 16:30. We willen graag om 14:45 vertrekken vanaf het pand. Ik zou het tof vinden als jullie zouden willen komen. Kan je hier droppen of je komt?

^Bump! Wees er vanmiddag bij!!

Ik kom komende vrijdag wel werken, maar weet nog niet precies vanaf wanneer ik er kan zijn (heb me dus maar niet via de site opgegeven). Wordt waarschijnlijk rond het begin van de tweede shift, iets eerder misschien.

Komend weekend in Groningen??

Wees gerust, vervelen hoef je je niet want Happietaria kan jouw hulp heel goed gebruiken!! (Hetzelfde geldt voor volgende week maandagmiddag, dinsdag en woensdagmiddag) Dus meldt je aan of neem even contact op met Erik D., Wendel of mij!

Heb je vanmiddag (voordat je naar de kerstsingin gaat) nog beetje tijd over?

Dan is de Steenhouwerskade 9 is the place to be!! 8)