FeeCie der VGST

De FeeCie der VGST nodigt u allen van harte uit op het grootsch amicaal feest op woensdag 7 december 2005 te Twente, waar u alle amici en amicae uit den lande kunt zien!

komen er mensen?

aspen valley is wel lachen op zich...

op zich tof. maar kan het tegenop?

Wat mij betreft wel.

ik denk van niet. en waarschijnlijk ook nog goedkoper dan een retourtje enschede.

Tof postertje!

Vorig jaar was het in ieder geval een mooi feestje! Hopelijk dit jaar weer.

idd toffe poster en thema... die Aspen Valley ook al eens goede verhalen over gehoord. Maar inderdaad treinkaartje is ook al zo duur.

was het vorig jaar, twentation red, ook in Aspen Valley?

huubkant schreef: was het vorig jaar, twentation red, ook in Aspen Valley?

jep

Robben schreef: Maar inderdaad treinkaartje is ook al zo duur.

Bij mijn weten is 7 december dit jaar op een woensdag.

> Wellicht heb je een weekend-ov of geen ov meer...

In het eerste geval: regel iig voor volgend jaar een week-ov! In het tweede: klopt, ook ik kwam vandaag terug voor E 13,50 (ai!) Bleek later ook nog eens dat het (enigszins) voor niets was.

Of ik ook heen ga? Is een idee...

moet wel weer tof zijn, was het vorig jaar ook!
kijk alleen wel uit voor vrouwelijke ac-ers, je knikt ze één keer vriendelijk toe en ze zitten de hele avond (en die daarna, en daarna) achter je aan... :wink:

Met een beetje geluk heb ik die avond vrij, en zal ik voor het eerst in mijn leven een amicaal feest elders bijwonen. Wat een feest!

't schijnt dat de Enschedeeërs zelf er wel veel zin in hebben.

Rinze schreef: Tof postertje! Vorig jaar was het in ieder geval een mooi feestje! Hopelijk dit jaar weer.

Dus je komt wél?

flyer ziet er leuk uit, en zo'n amicaal feest lijkt me leuk!
Origineel om je feest te gaan promoten door mee te delen dat de garderobe gratis is 8)

das een linkje naar vorig jaar, reken er niet op zou ik zeggen

Boeitad, ik kom me daar ni voor de garderobe, maar om mijn amicale banden weer eens stevig aan te halen.

Ja, dan gaan we allemaal daar onze jas droppen daarna lekker naar de drie.

Ha!
Rrr...

even checken, gaan er nog mensen?

De eerste trein gaat om 5 uur weer richting groningen, tot hoe laat zal het feest doorgaan?
-blijven slapen voor mij geen optie, om 9 uur weer wat te doen nml.

ja, goeie vraag...heb wel zin, maar beloof nog niks...