Koning David
Marcel in zijn onderschrift schreef: הנה־זאת חקרנוה כן־היא שׁמענה ואתה דע־לך׃

:?

Gokje: Job 5:27
Aan de andere kant, Ewout: קְרָאנָא, הֲיֵשׁ עוֹנֶךָּ וְאֶלמִי מִקְּדֹשִׁים תִּפְנֶה

En dat is zomaar een goed gokje. Ik heb al enig verder onderzoek gedaan over hoe het uit te spreken is, maar daar kon ik tot nog toe niet van vinden.
Ik wilde wel heel graag de tekstverwijzing er bijzetten, maar ik kreeg voortdurend de waarschuwing dat mijn onderschrift te lang zou worden (al is dat nog lang niet boven de 255 tekens als ik goed geteld heb), dus vandaar deze geheimzinnigheid. En eigenlijk hoort het ook nog rechts uitgelijnd te zijn. (Is dat mogelijk trouwens?), Maar voor de letterlijke betekenis is het nu wel te vertalen naar begrijpbare tekst, dankzij het gokje van Rossatron

Koning David

Aha.

"Zie, dit is onze bevinding en ze is juist,
neem ze in je op en denk er goed over na."

Job 5:27. Willibrord-vertaling.

kappen nou, dit moet ook niet mogen op het forum!

Koning David

Tsssss. Laat mensen die op een ietwat ander niveau humor maken dan u gewoon rustig doorgaan met hun plezier. Niet elke grap hoeft van ordinaire origine te zijn. Pubers genoeg hier.

Hahahaha wat een grap vriend klei. Die zit zullen we maar zeggen.

GSV'er schreef: kappen nou, dit moet ook niet mogen op het forum!

Tja, ik snap ook niet helemaal wat jouw probleem is...

Koning David
Als Mabel op de boot slaapt, komt Klaas Vaak

Gewoonweg briljant Dorien! :D Zelf bedacht?

JaMPot schreef: En dat is zomaar een goed gokje. Ik heb al enig verder onderzoek gedaan

Hoezo gokje? Daar heb ik wel een poosje voor moeten googlen en tekentjes vergelijken hoor!

PS: sorry dat ik je tekst uit het verband geropt heb, maar dit staat wel grappig en we zijn er toch al mee bezig op dit forum!

GSV'er schreef: kappen nou, dit moet ook niet mogen op het forum!

Nee, dat onderschrift van jou, dat gaat ergens over... :wink:

Sabine schreef: [..] Nee, dat onderschrift van jou, dat gaat ergens over... :wink:

ja zo gaat hij nou eenmaal met zijn m8eldje om (:oops: ohoh, nou wordtie boos)

Hinneke schreef: [..]ja zo gaat hij nou eenmaal met zijn m8eldje om (:oops: ohoh, nou wordtie boos)

:roll: dan moet ie wel heeeel vaak wodka drinken :wink:

He mensen, ik heb hier niet gepost, dat moet iemand met mijn account hebben gedaan, ik kom hier nu voor de eerste keer. En een iets andere toon kan ook wel mensen, en Klei ga vooral door met humor maken op je eigen niveau, als je denkt dat dat zo hoog is. En wat betreft de insinuaties over ordinaire grappen.... ik ga er maar niet eens op in.
Ik ga NU mijn wachtwoord veranderen teneinde meer misbruik te voorkomen.
P.S. Frederik alias Loonstra heeft het ook niet gedaan.

Koning David

Vaarwel Hinneke en Machteld! We moeten hier van Meijer humor maken op mijn niveau. U zit op een andere golflengte en pikt de grappen niet meer op die ik, subtiel als ik ben, naar u toezend en vice versa.

Vriend Klei schreef: Vaarwel Hinneke en Machteld! We moeten hier van Meijer humor maken op mijn niveau. U zit op een andere golflengte en pikt de grappen niet meer op die ik, subtiel als ik ben, naar u toezend en vice versa.

:roll: humor maken op jouw niveau? Ben bang dat je hier dan in je eentje overblijft.... :wink:

Vriend Klei schreef: Vaarwel Hinneke en Machteld! We moeten hier van Meijer humor maken op mijn niveau. U zit op een andere golflengte en pikt de grappen niet meer op die ik, subtiel als ik ben, naar u toezend en vice versa.

prima klei, maar sinds wanneer ben jij getrouwd?

Koning David

Getrouwd? U begrijpt mij verkeerd. Ik had het hier over humor, niet over het spel der seksen.

Vriend Klei schreef: Getrouwd? U begrijpt mij verkeerd. Ik had het hier over humor, niet over het spel der seksen.

Wellicht doelt Tolle op uw onderschrift... Dat getuigd wel van humor

Koning David

Ik ben in China getrouwd. Althans meegedaan aan een traditioneel Chinees trouwritueel. De normaal door mij altijd zeer gewaarde geldschieter, Pa Klei, bleef continu naar mij wijzen toen een paar Chinese toneelmensen een slachtoffer kozen voor hun wrede spel. De foto's van dit incident heb ik in het grote album geplakt en wanneer de datum van het nieuwste Aya Sophia feest bekend is zal ik deze plaatjes meenemen zodat u mij in een traditioneel Chinees bruidegomskostuum mag bewonderen en mijn Chinese bruid, die na de ceremonie meteen is verdwenen helaas, kunt aanschouwen.

Om bepaalde redenen leek het mij niet zo verstandig om de foto's meteen in de sic te zetten...