robert8701

Hallo,

Vanmiddag om 17u15 is het alweer de derde keer dat er een bootcamp is in het noorderplantsoen. De bootcamp duurt ongeveer een uur en is voor iedereen toegankelijk. Je hoeft geen goeie conditie te hebben of sportief te zijn maar als je het leuk vind om te sporten dan kan je gewoon aanhaken. Ook als je het niet leuk vind maar je wilt het toch dan ben je welkom.

Er is tussen 17u00 en 17u10 gelegenheid om even wat spullen te stallen aan de radijs. Dan om 17u10 lopen we naar de brès waar we verzamelen met mensen die niet langs de radijs komen. Belangrijk om op tijd te komen want we gaan om 17u15 daadwerkelijk weg bij de brès omdat je anders teveel afkoelt.

Misschien tot zo of tot volgende week.

Joe

Dit kan je ook direct in je agenda zetten voor komende woensdag, 17u15 verzamelen tegenover de bres.

Even voor het idee of ik veel voorbereiding ga doen en omdat ik al een tijd geen mentimeter voor de hele GSV meer heb gedaan: https://www.menti.com/032642

Uitslagen met de nieuwe feature van Johnny van mentimeter

Mentimeter doet het niet?

Bij mij wel

Dus morgen 10 mensen bij Bootcamp?!

Jaaaa en meer!

Geef je op mensen. Het is echt heel leuk, of je nou geen conditie hebt of super fit bent. Dan hoef je je iig over je bkchips en -biertjes al geen zorgen meer te maken

Morgen gaat Jorieke bootcamp organiseren, het is nog even de vraag of er meer mensen om 16u00 of 17u00 kunnen. Als je mee wil doen moet je jorieke even appen hoe laat je kan

Morgen beginnen we weer!
16u30 @ vijver in het Noorderplantsoen (ivm koukleumen geen GSV-tijd).

Of je nu een dikke papzak bent of juist al super afgetraind, het programma is zo dat iedereen zijn conditie elke week naar net een niveautje hoger kan tillen!

Bis Morgen,
Robert & Jorieke

Morgen gaan we weer bootcampen. Verzamelen kan tussen 16u15 en 16u20 bij de Radijsstraat, daarna lopen we samen naar het plantsoen. Je mag er ook voor kiezen om om 16u30 bij 'zondag' in het noorderplantsoen te gaan staan want daar lopen we dan eerst heen.

Het maakt nog altijd niet uit of je beginner of pro bent want de oefeningen zijn aan te passen in moeilijkheid dus er is voor iedereen een uitdaging op niveau. Afgelopen keer vroegen mensen of het alleen voor bata lopers is maar dat is niet het geval. Ook als je niet mee doet aan de bata maar gewoon een keer wil sporten ben je van harte welkom om mee te komen doen.

Tot morgen!

Vanmiddag is dit weer! 16u30 @ cafe Zondag in het NP.

Ben jij erbij? :D

EDIT: 17u!

Donderdag 16.00 bij café 'de zondag'.
Terror Simoney en ik organiseren dit; bij zijn is doodgaan.

Dit is zo dus! (:

Hallo!

Animocheck. Ik wil dit deze woensdag (en vaker) wel organiseren van 17-18 in NP.

Voor de mensen die niet weten wat dit is: we gaan in ongeveer een uur tijd de spiergroepen buik/benen/billen/armen bijlangs. Spierpijn gegarandeerd. Iedereen van elk niveau kan meedoen.

Wie is er deze week bij?

  1. Jorieke
  1. Jorieke
  2. Tijmen (wss)

17.00 Bootcamp in het Noorderplantsoen:

1 Jorieke
2 Tijmen (wss)
3 Anne-Marie

17.00 Bootcamp in het Noorderplantsoen:

1 Jorieke
2 Tijmen (wss)
3 Anne-Marie
4 Simone
5 Iris

17.00 Bootcamp in het Noorderplantsoen:

1 Jorieke
2 Tijmen (wss)
3 Anne-Marie
4 Simone
5 Iris
6 Do

NienkeBraam

17.00 Bootcamp in het Noorderplantsoen:

1 Jorieke
2 Tijmen (wss)
3 Anne-Marie
4 Simone
5 Iris
6 Do
7 Nienke (wss)

17.00 Bootcamp in het Noorderplantsoen:

1 Jorieke
2 Tijmen (wss)
3 Anne-Marie
4 Simone
5 Iris
6 Do
7 Nienke (wss)
8 Aliët (wss)

17.00 Bootcamp in het Noorderplantsoen:

1 Jorieke
2 Tijmen (wss)
3 Anne-Marie
4 Simone
5 Iris
6 Do
7 Nienke (wss)
8 Aliët (wss)
9 Amanda

17.00 Bootcamp in het Noorderplantsoen:

1 Jorieke
2 Amanda
3 Anne-Marie
4 Simone
5 Iris
6 Do
7 Nienke (wss)
8 Aliët (wss)