Dijkio

Een collegaatje van mij gaat voor een half jaar op reis en wil in de tussentijd graag haar kamer onderverhuren. Mochten er nog eerstejaars zijn die nog iets zoeken, of ouderejaars die hun huidige huisgenoten helemaal zat zijn, dan is dit je kans!

De kamer is mooi gelegen in de Sint Lucasstraat, wat handig genoeg precies tussen vinkhuizen en centrum ligt (vlak naast de Friesestraatweg in de schilderswijk).

De kamer heeft een EIGEN KEUKEN en een INGEBOUWDE hoogslaper!

Interesse? Geef hier maar een gil, stuur me een appje of facebook me even, dan stel ik jullie aan elkaar voor.

Hartelijke groetsels,

Mark

Paar vragen voor de duidelijkheid:

  • Staat die keuken ook op de 15m2?
  • Is de 340,- inclusief?
  • Gaat het om een vrouwelijke collega?

Paar antwoorden voor de duidelijkheid:

  • Ja.
  • Ja.
  • Ja. En anticiperend op je vervolgvraag of ze aantrekkelijk is: ja.

Dijkio schreef:
En anticiperend op je vervolgvraag of ze aantrekkelijk is: ja.

Is dit interessante informatie, aangezien zij niet bij de huurprijs zit inbegrepen en een half jaar weg is?

Yntse schreef:

Dijkio schreef:
En anticiperend op je vervolgvraag of ze aantrekkelijk is: ja.

Is dit interessante informatie, aangezien zij niet bij de huurprijs zit inbegrepen en een half jaar weg is?

Relevant voor een potentiƫle huurder: neen. Relevant voor in Jos zijn belevenswereld: zeer zeker.

Nou, het ging mij meer om het feit dat je haar een collegaatje noemt. Mijn vervolgvraag was dan ook niet of ze aantrekkelijk is ja of nee, maar of je ook wat meer kan vertellen over de ingebouwde hoogslaper of de keuken. Maar dat is borrelpraat.

Het lijkt in ieder geval wel alsof Jos die kamer heel goed kent

Stayphanie schreef:

Het lijkt in ieder geval wel alsof Jos die kamer heel goed kent

Klopt. Ik heb gehoord dat ze hem namelijk een keer alle hoeken heeft laten zien.