Jazekers!!!

Lotte jij bent helemaal geen supporter, jij bent een hooligan van de tegenstander... tot zo :twisted: :lol:

Het was weer lekker ON! Erg genoten van het zonnetje, doelpunten, trainingspakken, de 20 medesupporters, kortom van een prima wedstrijd!

Er is met 0-2 gewonnen, voor wie dat nog niet wist en momenteel wordt en nageborreld op soos.

Ja, dat was zeker gezellig!

Hannah schreef: momenteel wordt er nageborreld op soos.

Naborrelen op de wc en weer weg zul je bedoelen...

ON4 bedankt voor de 1e, iets minder voor de 2e en erg bedankt voor de 3e helft. Dikke vette prrrrrima!

Kiffen schreef:
Hannah schreef: momenteel wordt er nageborreld op soos.

Naborrelen op de wc en weer weg zul je bedoelen...

Hoezo? Hebben jullie dat ook gedaan? Is wel beter voor je zaterdag he? Was de borrel leuk/laat?

Ondanks dat mijn lieve clubje had verloren was het nog erg gezellig op SooS, dus ON4 toch bedankt he :P

Klopt en zaterdag weer. Dan tegen de koploper PKC'83.

is er zaterdag weer een borrel op soos?/ wie weet kom ik dan ook wel weer eens kijken

ja, zaterdag spelen we thuis tegen de koploper PKC en uiteraard is er aansluitend weer een borrel voor ON4 en supporters!

oioioi, maar goed dat ik nog geen vaste supporter ben. Dan zou ik elke zaterdag vanaf 13:00 mijn halve zakgeld er doorheen jagen.

de wedstrijd komende zaterdag begint 12:30 en de borrel begint rond 15:00 uur op soos! Zorg dat je er bij bent!!!

Ook die sla ik denk ik over. Heb etentje vanwege verjaardag van mijn oma. Ik kan daar moeilijk ladderzat aankomen. Alhoewel wel zo'n thing to try before I die.

En net als afgelopen week 's avonds de stad in.

Dit is de stand na 4 wedstrijden:

  1. PKC'83 4 4 0 0 12 24 4
  2. Grijpskerk 4 2 2 0 8 17 5
  3. Aduard 4 2 2 0 8 13 6
  4. Oranje Nassau 4 2 2 0 8 10 7
  5. Veenhuizen 4 2 1 1 7 8 5

Zoals is te zien wint PKC gemiddeld exact met 6-1 per wedstrijd. En ik kan me herinneren dat ze vorig jaar in de beker met, jawel, 6-1 wonnen van ons. Maar dat gaat zaterdag niet gebeuren, we staan niet voor niets gedeeld tweede 8) Ik heb er zin in!

let op deze