Vuurtonko

Op de tiende verdieping van de Kievitflat (geel), aan de Aquamarijnstraat, in het pittoreske Vinkhuizen, komt een prachtige kamer vrij.
Het gaat om de galerijkamer van 12 m2. De kamer ligt aan de zijkant van de flat, dus je hebt nooit last van mensen die zo vervelend voor je raam langslopen met hun hoofd.
De kamer heeft een eigen wastafel met spiegel, en de douche wordt binnenkort zelfs helemaal gerenoveerd. Dus genoeg manieren om schoon te worden.
De gordijnen en luxaflex laat ik hangen en mag je voor het symbolische bedrag van €0,- overnemen, en een hoogslaper is ook voor weinig geld beschikbaar.

Je deelt het huis met twee mannen, die beide zowel ontzettend aardig als Ichtiaan zijn. Openbaar boeren is toegestaan.

De huur bedraagt wegens huursubsidie momenteel €145,- p/m. Prima deal dus.

Voor vragen, hospiteergelegenheid, of gewoon omdat je om een praatje verlegen zit: mail naar tonko.pilon@gmail.com.

12.5 m2 zelfs. Ca 2.90 x 4.30 m. Scheelt toch weer een beetje.

Per wanneer? Mijn broertje heeft eventueel interesse

Oja, dat is ook wel handig om te vermelden. Ik ga er op terug komen: morgen wordt er een hospiteeravond gepland. Iig rond 20 augustus. Maar laat ie me even mailen, dan komt het helemaal goed!

Hierbij de officiële advertentie. Vanzelfsprekend overruled dit mijn nederige adviezen: mail dus naar het hieronder in de advertentie genoemde e-mailadres.
De voorkeur gaat uit naar een Ichtiaan, maar het is mij ook gelukt om een voet tussen de deur te krijgen. Schrijf gewoon een leuke mail, en dan komt het vast wel goed!

Huisgenoot gezocht!!

Beste studenten in Groningen!

Onze gewaardeerde huisfeut verlaat rond 20 augustus Huize Feest. Wij, Jaap Bosman BVE Ba (oud-Icthiaan) en André (Ichthiaan), zijn daarom op zoek naar een nieuwe huisgenoot.

We zoeken iemand die christen is en bij voorkeur lid is (of wordt) van Ichthus. De eis is dat je man bent en niet rookt. Minder strenge eisen zijn dat je niet teveel verdient (in verband met huursubsidie), met véél plezier schoonmaakt en dat je goed kunt koken.

De kamer die vrijkomt is de galerijkamer van Aquamarijnstraat 553 (13m2), voorzien van wasbak en laminaat op de vloer. De blijvende Feestgangers zijn Jaap (weifelend geschiedenisstudent, 24 jaar, muzikant, onderdrukt zijn burgerpotentie) en André (Civiele Techniek, 21 jaar, staat nog volop in het leven). Wij houden beide van samen eten, een gezellig praatje, veel lol en een goed glas speciaalbier.

De huur zal i.v.m. huursubsidie ca. € 145 bedragen. Dat is inclusief binnen- en buitentoilet, wasmachine, koelkast/diepvries, (draadloos) internet en vaste telefoon. Huize Feest beschikt uit principiële overwegingen niet over een tv-aansluiting, maar wel over een breed scala aan nostalgische artefacten. Het is mogelijk om de bekende IKEA-hoogslaper over te nemen.

Heb je interesse in deze kamer, stuur dan voor woensdag 5 augustus een mailtje naar huizeaqua553 [apestaart] online [punt] nl. Je krijgt sowieso bevestiging als we je mailtje hebben ontvangen. Uit de reacties selecteren we een aantal gegadigden om te komen hospiteren. De datum hiervoor zal naar de gelukkigen worden bekend gemaakt.

We zien uit naar je reactie!

Superdoei!!

André en Jaap

Is de kamer over 2 dagen 14m2?

Oh laat maar, Langeler junior rookt als een schoorsteen.

Sorry, definitief vergeven.

kamerweg #tevensgereformeerd