Koopa

Het Oranjehuys geeft een feest. Iedereen is van harte uitgenodigd om lekker door te zakken in het legendarische GSV-huis aan de Oranjestraat waar al twintig jaar GSV-historie wordt geschreven. Terwijl dan op de patio de laatste resten van de lucky Oranjepartytent nog nasmeulen neemt op 4 juli een generatie Oranjehuysbewoners afscheid door nog één keer haar deur wagenwijd open te zetten.
Yehes, een feestje!
4 juli dus

De vraag blijft: ben je erbij Koopa of moet je naar Den Haag. Ook goed hoor.

Welke enorme held heeft bedacht dat dat feestje op een vrijdag is?

minkcie schreef: Welke enorme held heeft bedacht dat dat feestje op een vrijdag is?

4th of July, Independence Day. Volgens mij heeft jouw lieve jurrian liever dat je er niet bij bent minkcie...

Gaat er ook nog gezwaffeld worden?

Wat ligt er eigenlijk voor het Oranjehuys in het verschiet qua bewoners? Een ding is zeker: ik heb er goede herinneringen aan, al heb ik er nooit gewoond. Het zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik ben er uiteraard bij volgende week, aangezien 4 juli mijn eerste vakantiedag is!

Ik heb gehoord dat het erg leuk gaat worden. Veel mensen enzo...

Hee Oranjehuys, het was érg leuk! Relaxed, die vuurkorf! Waar was Breunis trouwens? Beetje lafjes wegblijven op zijn eigen feestje..

Joepie. Fijn dat het was. Mij kon je wegdragen.

Het was leuk! Veel leuke mensen en gezelligheid.

Oranjehuys bedankt! Fijne manier om je vakantie te beginnen

Iedereen bedankt! Het was een Oranjehuysfeestje zoals die hoort te zijn (maar dan zonder Henk-Jan en Breunis). Op de fiets bedacht ik dat het wellicht het laatste feestje aldaar/alzo was. Ik zal het missen.

Waarom zou het het laatste feestje zijn?

ja ik heb me ook opperbest vermaakt, allemaal bedankt...!!

en feike, t komt goed!!!

Margreet schreef: Waarom zou het het laatste feestje zijn?

Het laatste feestje met de nadruk op 'alzo'. Dat wil zeggen dat het Oranjehuys nooit meer hetzelfde zal zijn en dat er een generatie gaat 'verdwijnen' die gisteren nog vrijwel volledig vertegenwoordigd was.

Leuk feestje. Oranjehuys bedankt.

Het Oranjehuys vond het zelf ook een erg leuk feestje.

Behalve Jurrian, want die ging halverwege slapen en trok daarna de stoppen eruit.
Maar toch, Oranjrhuys bedankt hoor, het was hardstikke leuk.

dat komt omdat christine broeksma zich weer even helemaal 'vrij' voelde en anderhalf uur voordat ik moest werken nog stond te dansen op rare muziek met een gek hoedje op haar hoofd :-)